اولین کاروان نشاط و سلامتی به همت سپاه ناحیه میثم مشهد برگزار شد

اولین کاروان نشاط و سلامتی به همت حوزه هشت سپاه ناحیه میثم مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۴۵۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ اهمیت به ورزش به عنوان یک امر مهم وضروری در فعالیت‌های روزانه احاد مردم آنگونه که لازمه آن است پرداخته نشده لذا اولین کاروان نشاط و سلامتی با هدف افزایش نشاط و تحرک در بین آحاد مردم د رروز جمعه به همت حوزه هشت میثم واستقبال پرشوربسیجیان، کسبه بازار و مردم منطقه به منظور افزایش نشاط، تقویت روحیه معنوی در کنار نشاط جسمی، تحرک و شادابی بین افراد جامعه، برگزار شد.

کاظم شهیدی فرمانده حوزه هشت میثم به دنبال اعلام این خبراظهارداشت: دردین مبین اسلام تاکید فراوانی در خصوص پرداختن به ورزش و سلامتی شده است همان گونه که امام سجاد (ع) در دعا از خداوند چنین طلب مى کند: " خداوندا نعمت سرزندگى و کوشایى را به ما ارزانى دار و از سستى و تنبلى و ناتوانى و بهانه آورى و زیان و دل مردگى و ملال، محفوظمان دار"

وی درادامه گفت: متاسفانه تکنولوژی در دنیای مدرن کنونی کم تحرکی و عوارضی مانند چاقی و بیماری‌های قلبی و عروقی را برای افراد به ارمغان آورده است که روی آوردن به ورزش و فعالیت‌های جسمانی میتواند در کاهش مخاطرات جسمانی موثر باشد.

سرهنگ دوم عباس مشمول مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) در این مراسم به برنامه ریزی درخصوص توسعه ورزش‌های همگانی و ایجاد روحیه نشاط و سلامت در بین مردم و جامعه اشاره کرد.

وی افزود: به نظر می‌رسد به اهمیت ورزش به عنوان یک امر مهم وضروری در فعالیت‌های روزانه احاد مردم آنگونه که لازمه آن است پرداخته نشده و اقدامات اخیر تربیت بدنی سپاه استان نشان از توجه به این مقوله است؛ که امید است شاهد تغییرات محسوسی در این حوزه در راستای سلامتی عموم مردم باشیم.

در این مراسم که تعدادی از پزشکان دانشگاه فردوسی مشهد حضورداشتند به مراجعه کنندگان خدمات درمانی (پزشک عمومی، فشار خون، قند خون...) ومشاوره‌ای (خانواده، تغذیه، روانشناسی و جسمی و حرکتی) پرداختند.

 در انتهای مراسم با انجام بازی‌های بومی محلی برای نشاط و تقویت روحیه خانواد‌ها و زنده نگه داشتن ورزش‌ها و بازی‌های بومی محلی به پایان رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار