مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود گفت:سردار سلیمانی ذخیره‌ای برای انقلاب بود که می‌بایست می‌ماند تا جبهه مقاومت را مستحکم و انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین را به منطقه و جهان صادر و الگویی در این زمینه باشد.
کد خبر: ۹۲۰۹۴۸۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در کلاس فرهنگ نهادی که با حضور کارکنان سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله برگزار شد در سخنانی با اشاره به موضوع ایثار و روحیه جهادی و دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبری اظهار کرد: در این دو هفته اخیر ما انسانی کامل در این راستا را از دست دادیم که خود نمونه‌ای کامل از ایثار و از خودگذشتگی و اطاعت پذیری از ولایت بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید زنده بود.
وی افزود: سردار سلیمانی جا مانده از خیل شهدای دوران دفاع مقدس بود و ذخیره‌ای برای انقلاب که می‌بایست می‌ماند تا جبهه مقاومت را مستحکم و انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین را به منطقه و جهان صادر و الگویی در این زمینه باشد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی و امثال سردار سلیمانی نمونه‌هایی از ایثار و شهادت و فداکاری و دفاع از ارزش‌ها در عصر حاضر هستند که به ما نشان دادند چگونه باید در راستای حفظ ارزش‌ها و دفاع از آن‌ها حرکت کنیم.
وی با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا گفت: شهدا با عمل و رفتار و منش و اخلاق خود به ما راه درست زندگی کردن و رسیدن به لقا الله را آموختند و ما باید در این مسیر حرکت نموده و خود را به آن‌ها برسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها