فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: آنچه امروز داریم از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است
کد خبر: ۹۲۰۹۴۹۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سرخه در جمع بسیجیان در هیئت سیدالشهدا شهرستان سرخه اظهار کرد: همه ما شاهد حضور گسترده مردم در صحنه بودیم؛ این حضور پررنگ؛ همان ماندگاریست که حضرت آقا به آن اشاره نمودند. آنچه که ما امروز داریم از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی با بیان اینکه همه ما در این جلسه حاضر شده ایم تا به مردم همیشه در صحنه، که حامی و پشتیبان انقلاب بوده و هستند، دست مریزاد بگوییم، افزود: در آبان ماه امسال با برخی از حوادث روبرو شدیم که بی شباهت با وقایع فتنه ۸۸ نبود. دشمن گمان می‌کرد امروز با مسائل اجتماعی موجود در جامعه و فشار اقتصادی وارد شده بر مردم موفق‌تر از فتنه ۸۸ عمل خواهد کرد، ولی نتوانست به افکار شیطانی خود دست یابد. همه باید بدانند بصیرت مردم در فتنه آبان ماه ۹۸ نسبت به فتنه دی ماه ۸۸ با راهنمایی‌ها و هدایت‌های امام خامنه‌ای (مدظله)، رهبر فرزانه انقلاب چند برابر شده است. در زمان فتنه ۸۸ دشمن با هدف براندازی نظام قدم به میدان گذاشته بود؛ ولی در آبان امسال به دنبال استحاله نظام بودند.
فرمانده سپاه با بیان اینکه؛ امروز راه برون رفت از این وقایع، خارج شدن از نگاه به بیرون است و خوشبختانه با بصیرت رهبری و هدایت‌های ایشان توانستیم فتنه‌های دشمن را ناکام بگذاریم. برای موفقیت در این راه باید به قشر مردم و جوانان آگاهی و امید بخشی بدهیم و آن‌ها را از فتنه‌های زمان مطلع سازیم و رهبر انقلاب به عنوان ناخدای این کشتی ما را راهنمایی خواهد نمود و این کشتی را به مقصد خواهند رساند و پرچم این انقلاب را در دستان امام زمان (عج) خواهد گذاشت.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها