خبرهای داغ:
برنامه‌های معارفی هفتگی حرم حضرت معصومه (س) برای استفاده زائران و مجاوران از فضای معنوی این آستان مقدس اعلام شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۰۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، محافل معارفی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) از شنبه تا جمعه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام حسینی قمی، ماندگاری، توکل، مؤمنی، مدنی، تراشیون و حسینی در شبستان امام خمینی (ره) دنبال می‌شود.


برنامه هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت شامل سخنرانی‌ها، ادعیه و زیارات از تاریخ ۲۸ دی تا ۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ اعلام شد.


براساس این گزارش، مراسم سخنرانی حرم مطهر از شنبه تا جمعه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام حسینی قمی، ماندگاری، توکل، مؤمنی، مدنی، تراشیون و حسینی در شبستان امام خمینی (ره) برپا می‌شود.


برنامه نیایش صبحگاهی حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) شامل ادعیه و زیارات وارده هر روز از ساعت ۶ صبح در شبستان امام خمینی (ره) و با حضور خادمان آستان مقدس بانوی کرامت برپا شده و ویژه‌برنامه پیام حرم نیز یک ساعت مانده به اذان ظهر با حضور سخنرانان برگزار می‌شود.


قرائت دعای توسل این هفته حرم مطهر با همکاری هیئت جانباران استان قم روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء دنبال می‌شود و پنجشنبه بعد از نماز صبح نیز مراسم زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و قرائت زیارت با نوای کربلایی علی حبیب‌زاده تقدیم زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه خواهد شد.


روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای کمیل با نوای محمدحسین پویانفر برپا خواهد شد و مراسم زیارت جامعه کبیره این هفته حرم مطهر نیز ساعت ۲۱ پنجشنبه قرائت می‌شود.


مراسم دعای ندبه آستان مقدس نیز روز جمعه همزمان با طلوع آفتاب با سخنرانی حجت‌الاسلام میرشفیعی و قرائت دعا توسط حسن حیدرزاده دنبال خواهد شد.


علاقه‌مندان و زائران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۰۵ و ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۶۶ تماس گیرند.

منبع:ایکنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها