مصطفی
مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام :
بیگ زاده بیان کرد: این رزمایش و مانور اقتدار بسیج در فضای مجازی، توسط بسیج و جهت رقابت بین فعالین بسیج فضای مجازی به طور همزمان در سراسر کشور و در یک زمان برگزار می شود و فعالین بسیج فضای مجازی جهت تولید حجم قابل توجهی از محصولات فاخر و با کیفیت به رقابت با یکدیگر می پردازند.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۲۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، یاسر بیگ زاده مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ایلام با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان ایلام بیان کرد: نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج در سه عرصه در استان ایلام برگزار می شود.

 وی با اشاره به هدف برگزاری این رزمایش گفت: این رزمایش و مانور اقتدار بسیج در فضای مجازی، توسط بسیج و جهت رقابت بین فعالین بسیج فضای مجازی به طور همزمان در سراسر کشور و در یک زمان برگزار می شود و فعالین بسیج فضای مجازی جهت تولید حجم قابل توجهی از محصولات فاخر و با کیفیت به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: تیم های شرکت کننده در این رزمایش باید طی 48 ساعت به تولید محتوای مجازی بپردازند و موضوع پردازش هر تیم در حین اجرای رزمایش به آنها ارائه می شود.

 بیگ زاده عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف اجرای این رزمایش تخصصی، بحث توانمند سازی بسیج در فضای مجازی، ارتقا و رشد فنی و خلاقانه نیروهای بسیج در فضای واقعی، همچنین شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی است که تحت عنوان رزمایش تولید محتوای فضای مجازی بسیج اجرا می شود.

وی با اشاره به عرصه های این رزمایش افزود: پویا نمایی، بازی های پلتفرم اندروید، نرم افزارهای ویژه پلتفرم های اندروید،جزو بخش های مسابقه است و تیم های شرکت کننده باید طی 48 ساعت در این زمینه ها به تولید محتوا بپردازند.

مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: محصولات تولید شده توسط این تیم ها از سوی کمیته داوران که متشکل از افرادی باتجربه بوده و به رعایت امور فنی، محتوایی و تشکیلاتی و انضباطی این تولیدات و رزمایش اشرافیت کامل دارند، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بیگ زاده ضمن اشاره به زمان برگزاری این رزمایش اضافه کرد: زمان برگزاری رزمایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج از 2 تا 4 بهمن ماه سالجاری می باشد و شرکت کنندگان در قالب تیم های سه تا پنج نفره، بایکدیگر به رقابت می پردازند.

 مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در خصوص شرایط شرکت کنندگان یادآور شد: هر بسیجی توانمند در عرصه تولید محتوای فضای مجازی می تواند در این رزمایش شرکت نماید و به همراه داشتن ابزارآلات الکترونیکی و غیرالکترونیکی، اعم از برنامه های نرم افزاری و سخت افزاری(لپ تاپ) الزامی است.

 بیگ زاده عنوان کرد: مراسم اختتامیه این رویداد روز جمعه چهار بهمن ماه با حضور اعضا شبکه مردمی انقلاب اسلامی استان ایلام برگزار و به برگزیدگان علاوه بر جوایز نفیس جواز حضور در مسابقات کشوری به تیم های برتر اهدا می شود.

 نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج در ایلام برگزار می شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار