خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز گفت: محموله امدادی مذکور مجموعاً مشتمل بر ۲۴ تن انواع مواد خوراکی از جمله بسته‌های غذای یک ماهه، قند، شکر، کنسرو، آب معدنی، و سایر مواد خوراکی مورد نیاز و ضروری برای سیل زدگان بوده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۵۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان با اشاره به کمک‌های امدادی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک محموله ۲۴ تنی اقلام غذایی از قبیل کنسروجات ، آب معدنی، نان، مواد خوراکی و غیره به ارزش ریالی یک میلیارد و 500 میلیون ریال به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

او تصریح کرد: این محموله امدادی اعزام شده به سیستان و بلوچستان، شامل اقلام و مواد خوراکی است که به منظور کمک به هموطنان سیل زده، در قالب یک تریلر از شهرستا نطنز راهی این مناطق شد.

خدامیان عنوان کرد: محموله امدادی مذکور مجموعاً مشتمل بر ۲۴ تن انواع مواد خوراکی از جمله بسته‌های غذای یک ماهه، قند، شکر، کنسرو، آب معدنی، و سایر مواد خوراکی مورد نیاز و ضروری برای سیل زدگان بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در استان سیستان و بلوچستان، همچنان جمع آوری اقلام ضروری و کمکی برای کمک به این هموطنان سیل زده در دستور کار قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز ادامه داد: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان توانایی خود را در زمینه اعزام نیرو‌های تخصصی سیلاب، نیرو‌های تخصصی آوار بردار و نیرو‌های تخصصی امدادی را داریم اعلام کرده ایم.

وی در پایان از همراهی و همکاری مردم عزیز و شریف شهرستان به ویژه بسیجیان و موکب شهرستان نطنز تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها