فرمانده انتظامی بوکان از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملین ایجاد بی نظمی شب گذشته در خیابان ساحلی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۰۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

 سلمان حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان، اظهار کرد: به دنبال بارش برف زمستانی در بوکان تعدادی از نوجوانان و جوانان دیشب اقدام به انجام حرکاتی نظیر رانندگی غیرمتعارف و خارج از عرف با خودرو و یا پرتاب گلوله برفی به سوی خودروهای عبوری و رهگذران کردند که این موضوع موجب ناراحتی و اعلام شکایات تعدادی از شهروندان شد.

وی ادامه داد: هر گونه بی‌نظمی و ایجاد مزاحمت تجاوز آشکار به حقوق سایر شهروندان است، گفت: انجام اعمال و رفتارهای غیرمتعارف، حرکات نمایشی با خودرو جزء رفتارهای پرخطر محسوب می شود و قطعا با برخورد قاطع و قانونی پلیس همراه خواهد بود.

فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب بوکان ۶ نفر از عاملین ایجاد مزاحمت و بی نظمی شب گذشته در خیابان ساحلی که با استفاده از سلاح سرد آرامش و آسایش شهروندان را سلب و اقدام به قدرت نمایی و عرض اندام در مقابل شهروندان و عابرین پیاده کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: در آخرین روزهای دی ماه، پلیس مخالف شادی مردم نیست و بلکه تلاش می‌کند با برقراری امنیت پایدار همه درکنار هم شاد باشند و از موهبت و رحمت بیکران الهی نهایت استفاده را ببرند و لازمه چنین بهره مندی احترام به قانون و حقوق شهروندی است.

فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: احساس نشاط و شادی عده ای نباید اذیت و آزار دیگران را در پی داشته باشد و قطعا این عمل شایسته فرهنگ نوجوانان و جوانان فرهیخته شهرستان بوکان نیست.

انتهای پیام

ارسال نظرات