خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین

تلاش راهداران برای بازگشایی 57 مسیر مسدود شده استان

حق لطفی از بازگشایی 90 راه روستایی استان قزوین طی روز گذشته خبر داد و گفت: بازگشایی 57 مسیر بسته شده از برف همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۱۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

جواد حق‌لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به بارش های برف طی دو روز اخیر بیان کرد: طی 2 روز گذشته بارش برف موجب مسدود شدن راه 147 روستا شد که با تلاش نیروهای راهدار این مسیرها بازگشایی و هیچ یک از راه‌های اصلی و فرعی استان قزوین در این مدت مسدود نشد.

وی گفت: روز گذشته 40 دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری با کمک 50 نیروی راهدار اقدام به بازگشایی معابر مسدود شده روستایی کردند که تلاش برای 57 جاده مسدود شده دیگر نیز امروز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های به عمل آمده مبنی بر ادامه بارش‌ها از بعدازظهر سه‌شنبه یکم بهمن ماه، نیروهای راهداری با کمک 300 دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین خود همچنان در حالت آماده باش خواهند بود.

حق لطفی از مسافران و رانندگان خواست با توجه به شرایط اقلیمی پیش‌بینی شده ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر و قبل از حرکت نسبت به ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ نیز همراه داشته باشند.

وی همچنین توصیه کرد: رانندگان هنگام عبور از راه‌های ارتباطی استان قزوین به توصیه نیروهای راهدار و پلیس راه مستقر در سطح جاده‌ها عمل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار