خبرهای داغ:
اصفهانیان مقدم گفت: ۵۹ پروژه مربوط به معاونت امور زیربنایی، ۳۴ پروژه مربوط به معاونت خدمات شهری و ۱۳ پروژه مربوط به معاونت اجرایی بوده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۱۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته بالغ بر ۱۰۷ پیمان و قرارداد در حوزه خدمات شهری منعقد شده است؛ گفت: مبلغ این قرارداد‌ها بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بوده که در بین مناطق هشتگانه از لحاظ ریالی و حجمی کم‌نظیر است.

اصفهانیان مقدم بهبود سیما و منظر شهری، مدیریت پسماند و… را جزو موضوعات این قرارداد‌ها عنوان کرد و گفت: از لحاظ پیشرفت فیزیکی این پیمان‌ها بالای ۶۵ درصد و برنامه‌ای حدود ۶۰ درصد تحقق داشته‌ایم.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه این منطقه در حال حاضر ۱۰۶ پروژه فعال دارد تصریح کرد: ۵۹ پروژه مربوط به معاونت امور زیربنایی، ۳۴ پروژه مربوط به معاونت خدمات شهری و ۱۳ پروژه مربوط به معاونت اجرایی بوده است.

اصفهانیان مقدم با تاکید بر اینکه مجموع بودجه عمرانی منطقه چهار ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است افزود: ۴۵.۷ درصد بودجه در حوزه زیربنایی و خدمات شهری تقسیم شده است.

او مجموع هزینه‌ها را ۴۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: براساس عملکرد کنترل پروژه هشت‌ماهه بین مناطق این منطقه رتبه سوم را کسب کرده و از نظر ارزیابی عملکرد هم با امتیاز ۷۸ رتبه سوم را به دست آورده است.

اصفهانیان مقدم وضعیت پروژه‌های منطقه چهار را از نظر پیشرفت فیزیکی مورد توجه قرار داد و گفت: ۶۱ درصد پیشرفت برنامه‌ای داشتیم و پیشرفت حوزه معاونت زیربنایی ۷۱ درصد، خدمات شهری ۶۱ درصد، مالی هم ۵۳ درصد بوده است.

شهردار منطقه چهار قم درآمد این منطقه را از نظر پیش‌بینی و عملکردی مطلوب خواند و افزود: ۲۱۰ میلیارد درآمد پیش‌بینی شده منطقه بوده که ۲۰۷ میلیارد آن محقق شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها