خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادستان شهید حاج قلیزاده نمونه بارز یک قاضی متعهد و انقلابی بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۲۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

 به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج از خوی، علی‌اکبر گروسی در مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت دادستان شهید ولی حاجی قلیزاده که در حسینیه شیخ نوایی خوی برگزار شد، اظهار کرد: شهید حاج قلیزاده به عنوان یک قاضی متعهد و انقلابی در خط مقدم مبارزه با ضد انقلاب، مفاسد اقتصادی و اجتماعی سال‌ها در این شهرستان صادقانه خدمت کرد و در راه مقدسی که انتخاب کرده بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دستورالعمل ریاست قوه قضائیه درباره تجمیع و رسیدگی هرچه سریع‌تر به پرونده های کیفری، گفت: لایحه ای در زمینه اصلاح قانون مجازات کیفری تقدیم مجلس شورای اسلامی شده که با تصویب نهایی آن تعداد پرونده ها و زندانیان به طور چشمگیر کم خواهد شد و قضات دادگاه ها احکام جایگزین به جای زندان صادر می‌کنند.

‌این مسوول افزود: با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل قضایی و قضات درصدد هستیم پرونده موجود در دادگاه ها تا پایان سال به نتیجه رسیده و احکام لازم صادر شود.

رئیس کل دادگستری استان در قسمتی از سخنان خود به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی بنا به فرموده حضرت امام در راس امور است؛ قوه مجریه، قضائیه، همه ارگان‌ها و نهاد های دولتی مصوبات مجلس را اجرا می‌کنند.

 

ارسال نظرات