محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه در سردشت با حضور مسوولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۴۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، مراسمی با حضور خانواده‌های بازنشستگان سپاه این شهرستان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات شمامی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با تشییع میلیونی و حماسی پیکر شهید سلیمانی و پس از آن در هوشیاری مواجهه با حادثه سقوط هواپیمای اکراینی وفاداری و علاقه خود را به اسلام و انقلاب و رهبری نشان دادند.

حجت الاسلام کاظم عبدالی با بیان اینکه سپاه، حیثیت و هیبت پوشالی استکبار جهانی و ایادی آن را هدف قرار داد، افزود: حملات موشکی سپاه به مواضع آمریکا یک سیلی محکم و دردناک به دشمن بود، اما انتقام واقعی خروج آمریکا از منطقه خواهد بود.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح به عنوان فرزندان این مرز و بوم و تامین کننده امنیت درون و برون مرزی کشور همیشه مورد حمایت ملت ایران اسلامی هستند.

عبدالی عنوان کرد: تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال حفظ تمامیت ارضی و امنیت در کشور هستند و امنیت موجود در داخل کشور نتیجه رشادت‌های شبانه روزی آنان در میدان های مختلف جنگ با دشمنان است که باید مردم ما قدردان آن باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات