در جمع بسیجیان پایگاه منتظران مهدی(عج) فارسان عنوان شد:
امروزه یک جنگ تمام عیار در تمام ابعاد فرهنگی، اقتصادی و ... بر علیه کشور ما به راه انداخته اند که مهمترین هدف آنها از هم پاشیدن بنیان ایرانی اسلامی خانواده ها است.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۶۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان پایگاه خواهران منتظران مهدی (ارواحنافداه) شهر فیل آباد، خانواده را یکی از مهمترین ارکان جامعه دانست گفت: اگر درست شود تمام مسائل جامعه خود به خود بهبود می یابند.

سرکار خانم مرادی ادامه داد: در آموزه های قرآن، زنان و مردان دو شاخه از یک اصل انسانی اند که در وزن و اثر اجتماعی همسان، برابر و متعادل هستند و جامعه در تکوین خویش به همان میزان نیازمند زنان است که نیازمند مردان است.

وی گفت: در نهاد خانواده نیزهر یک از زن و مرد باید به فراخور توان و استعدادهای طبیعی و ساختاری مسئولیتی از نهاد خانواده را بر دوش بگیرد و هم بتوانند نیازهای ثبات بخش و برپا دارنده کانون خانواده و نیز نیازهای جسمانی، روحی، روانی، اخلاقی و عاطفی یکدیگر را به گونه کامل برآورده سازند.

وی در پایان عنوان کرد: امروزه تخریب کانون خانواده ها مهمترین هدف جنگ نرم دشمن است و اگر در مقابل شبکه های ماهواره ای کاری نکنیم به راحتی فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه عوض خواهد شد و در چند سال آینده ممکن است فضای جامعه را به سمتی ببرند که دیگر بحث محرم و نامحرم به یک امر عادی و سخت گیری دینی بدل شود.

ارسال نظرات