مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد:
حجت‌الاسلام عباس سبحانیان گفت: همه ما باید در انتخابات شرکت کرده تا با انتخاب افرادی اصلح و دلسوز مردم وانقلاب، به حول و قوه الهی در آینده مجلسی پر صلابت و کارآمد داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۶۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام عباس سبحانیان صبح امروز در مراسم یادبود شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی با اشاره به صفات و ویژگی‌های انسانی، راحت طلبی را یکی از گرایشات فطری بشر خواند و گفت:گاهی این گرایش در تقابل با دین قرار گرفته و انسان آن را بر دین مقدم می‌دارد که همین موضوع دستاویز دشمنان برای توطئه می‌شود.

مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به شعار برخی افراد در جامعه مبنی بر جدایی دین از سیاست اظهار داشت: امروز عده‌ای در جامعه شعار جدایی دین از سیاست می‌دهند که ریشه این ادعا در راحت طلبی آنان است چرا که این عده می‌دانند دفاع از انقلاب و اسلام هزینه داشته و با راحت طلبی در تعارض است.

سبحانیان با اشاره به اینکه برخی گمان می‌کنند با اعلام برائت به جای وحدت بین شیعه و سنی به تشییع خدمت می‌کنند گفت: این یک تصور غلط است و خدمت واقعی به تشییع را امثال شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم کردند که همه هست و نیست خود را در راه دین فدا نمودند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه اشاره کرد و گفت: یکی از تاکیدات معظم له قوی شدن کشور بود البته اقتدار مولفه‌های فراوانی دارد که یکی از این مولفه‌ها اقتدار نظامی است که در هفته‌های اخیر همگان آن را به چشم دیدند.

خطیب این مراسم با تاکید بر این نکته که تنها اقتدار نظامی کافی نیست ابراز داشت: باید در همه زمینه‌ها ازجمله از نظر اقتصادی قوی شویم متاسفانه امروز مشکلات عدیده‌ای در این زمینه داریم که باید با مدیریت جهادی حل و فصل شود.

وی با اشاره به تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت کارمندی گفت: مدیریت جهادی به اقتدار نظامی و صنعت هسته‌ای منجر می‌شود و مدیریت کارمندی به تولیداتی، چون خودروسازی ما منجر شده که روز به روز به جای ارتقای کیفیت به قیمت آن افزوده می‌شود.

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به صحبت‌های پدر شهید قربانی در مصاحبه با رسانه‌ها اظهار داشت: کسانی که ادعای دلسوزی برای خانواده‌های شهدای هواپیمای اوکراینی را دارند بروند و این مصاحبه را ببینند که چگونه این پدر شهید با بصیرت برای آنکه دشمن از این ماجرا سوء استفاده نکند می‌گوید کاری نکنید که غم بر دل رهبری بنشیند.

سبحانیان تاکید کرد: اینان دلشان برای این عزیزان نسوخته بلکه می‌خواهند اهداف دشمن را در کشور عملی کنند.

وی در بخش پایانی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی یکی از مولفه‌های اقتدار سیاسی را حضور گسترده در انتخابات دانست و ابراز داشت: اینکه شورای نگهبان اعلام می‌کند در حدود ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی به دلیل مشکلات اقتصادی فاقد صلاحیت هستند جای بسی تاسف و شرمندگی است.

سبحانیان اضافه کرد: همه ما باید در انتخابات شرکت کرده تا با انتخاب افرادی اصلح و دلسوز مردم و انقلاب، به حول و قوه الهی در آینده مجلسی پر صلابت و کارآمد داشته باشیم.
 
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات