در نشست خبری صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری مطرح شد؛

مشارکت آگاهانه مردم: تحقق مجلس کارآمد

راه حل مقابله با توطئه ‎ها آموزش و افزایش آگاهی و افزایش ارتباطات در بین مردم به جهت انتخاب نمایندگان متعهد و متخصص و دلسوز و تشکیل مجلسی کارآمد با تکیه بر توان داخلی است.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۷۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست خبری با حضور دکتر محمد حسین فتاحیان از اعضای بسیج اساتید و کارشناس سیاسی در برنامه "بر بام افتخار " با موضوع چرایی و ضرورت مشارکت آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی  دوره یازدهم در صدا و سیمای استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

در این گفت‌و‌گوی خبری دکتر فتاحیان به ضرورت مشارکت آگاهانه مردم و حضور حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم اشاره نموده و نتیجه مشارکت آگاهانه در این انتخابات را تشکیل مجلسی کارآمد برای توسعه و پیشرفت کشور و تحقق عدالت اجتماعی دانست.

در ادامه این استاد دانشگاه با اشاره به  مشکلات اقتصادی و نابرابری وضعیت معیشتی مردم  آن را از جمله عواملی دانست  که دشمن به جهت  کم رنگ کردن انتخابات و جلوگیری از حضور مردم انقلابی در انتخاب نمایندگان مجلس بر روی آن موج سواری خواهد کرد.

وی راه حل مقابله با این توطئه را آموزش و افزایش آگاهی و افزایش ارتباطات در بین مردم به جهت انتخاب نمایندگان متعهد و متخصص و دلسوز و تشکیل مجلسی کارآمد با تکیه بر توان داخلی دانست.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات