فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی به قدری خار چشم دشمنان بود که رئیس جمهور آمریکا مستقیما فرمان ترور وی را صادر کرده است؛ تصریح کرد: احیای مبانی فکری شهید قاسم سلیمانی باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۸۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار اعظمی  در مراسم افتتاح دفترجدید حوزه 2290 بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر از رئیس و مسئولین واحد کرج گفت: وجود چنین مسئولین فرهیخته و متعهدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با چنین مبنای اعتقادی و فکری ارزشمند، باعث دلگرمی نیروهای بسیج است.

احیای مبانی فکری شهید قاسم سلیمانی باید در دستور کار قرار گیرد

وی با اشاره به یوم الله شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد این شهید گرانقدر تصریح کرد: این ایام جزو ایام تاریخی کشورمان بوده است که باید از آن درس بزرگ تبیین روشنگری آموخت.

سرهنگ اعظمی تاکید کرد: بخش بزرگی از آموزش این درس روشنگری، بر عهده مسئولین فرهنگی و دانشگاهی جامعه است و لذا مسئولیت دانشگاهیان و روحانیون از سایر اقشار در این زمینه سنگین تر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی به قدری خار چشم دشمنان بود که رئیس جمهور آمریکا مستقیما فرمان ترور وی را صادر کرده است، تصریح کرد: وظیفه احیای مبانی فکری شهید قاسم سلیمانی و آموزه های فکری و اعتقادی وی در کشور و منطقه، بر عهده تمامی نیروهای ارزشی و ولایت مدار بویژه هم لباسان آن سردار بزرگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها