خبرهای داغ:
در هنرستان زکریای رازی،

نواختن زنگ شورای آموزش و پرورش در شاهرود+ تصاویر

زنگ شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیرکل نوسازی مدارس استان نواخته شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۹۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، زنگ شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در هنرستان زکریای رازی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیرکل نوسازی مدارس استان و تعدادی از مسئولین شهرستانی و آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان شهرستان نواخته شد.
سید محمد موسوی معاون محترم مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در این مراسم ضمن عرض خیّر مقدم میهمانان حاضر گفت: زنگ نمادین امروز در هنرستان زکریای رازی علاوه بر گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش؛ نشانه نمایش هنر و مهارت دانش آموزان و هنرجویان امروز شاهرود است که خود نمایان گر پویایی و سرزندگی مدارس شاهرود می‌باشد!
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: مشارکت همگانی و حضور حداکثری همه ما در این انتخابات برای آینده‌ای بهتر امری حیاتی و ضروری است.
موسوی؛ نقش مهم فرهنگیان در این انتخابات را یادآور شد و اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته که جامعه بزرگ فرهنگیان با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی؛ صحنه‌هایی زیبای همدلی و مشارکت را رقم زده اند؛ در انتخابات دوم اسفند نیز خانواده بزرگ فرهنگیان خاطره خوب گذشته را تکرار خواهند کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به اهمیت ونقش مهم مهارت آموزی در دانش آموزان اذعان نمود:کسانی که در هنرستان‌ها به امر تحصیل می‌پردازند از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خاطرنشان کرد: این افراد پس از گذراندن دوره‌های مهارتی وباوجود اعتماد به نفس، زمینه اشتغال وکسب موفقیت خود را فراهم می‌سازند.
نادر فخری با توجه به حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان در جمع مدعوین گفت: حوزه نوسازی استان نسبت به انجام تعهدات خود در زمینه توسعه، تعمیر و تجهیز مدارس به نحو مطلوب عمل نموده است که جای تشکر و قدردانی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها