خبرهای داغ:

قاتل فراری در کمتر از هشت ساعت دستگیر شد

رمانده انتظامی بناب از دستگیری قاتل فراري چهار عضو یک خانواده، در کمتر از هشت ساعت با همکاری پلیس آگاهی سقز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۲۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  پايگاه خبري پليس، سهراب شفقی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع قتل اعضای یک خانواده 4 نفره در يكي از محلات شهرستان بناب، موضوع به صورت ويژه در دستوركار كارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت.

وي با بیان اینکه ماموران با هماهنگي مقام قضائي به محل وقوع حادثه اعزام شدند، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي گفت: با تحقيقات و اقدامات به موقع، سريع و هوشمندانه كارگاهان پليس، متهم که بعد از انجام قتل به شهرستان سقز در استان کردستان متواری شده بود در كمتر از 8 ساعت با همکاری پلیس آگاهی این شهر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به پلیس آگاهی شهرستان بناب منتقل شد.

سرهنگ شفقی خاطرنشان کرد: با تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده و اعتراف قاتل مشخص شد، متهم با مقتولان نسبت فامیلی داشته و به دلیل اختلاف خانوداگی وارد خانه خاله اش شده و اعضای 4 نفره این خانواده را با سلاح گرم به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به قتل با تشکیل پرونده برای سيرمراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها