خبرگزاری بسیج: بخشدار فشافویه در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات انتقال پسماندهای استان تهران به این منطقه گفت: این موضوع که شهرری حیات خلوت تهران شده و برای جلوگیری از دفن پسماند در این منطقه باید چاره ای اندیشیده شود، به یک بحث تکراری تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۵۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

امامی گفت: سال 83 مسئولان برای دفع پسماند در آرادکوه و هوشنگ آباد ساده ترین راه را انتخاب کردند در حالیکه سازمان محیط زیست هم با این موضوع مخالفت کرد اما سال 92 انتقال پسماند به این منطقه در هیات دولت مصوب شد.

وی اظهار داشت: انتقال پسماندهای صنعتی و بیمارستانی به نقطه ای دیگر خواست مسئولان شهرستان و مطالبه مردمی است که باید خروجی این جلسه در کارگروه پسماند استان ارائه شود چون اینجا دیگر ظرفتی ندارد و بوی بد ناشی از آرادکوه در مجاورت فرودگاه امام برای حاکمیت بد است. بعد از انتقال پسماند به هوشنگ آباد 10 سال دیگر مسئولان کشوری باید جلسه مدیریت بحران برگزار کنند و تصمیم گیری کنند که با توجه به مشکلاتی که بوی بد مرکز دفن زباله هوشنگ آباد را به کجا ببرند  و آن موقع هزینه های چند برابری برای انتقال آن باید هزینه کنند.

ایجاد این سایت در آینده فقط مشکلات را چند برابر می کند و انتشار بوی بد در پایتخت جهان اسلام در شان نظام نیست. لذا باید خروجی این جلسه را در کارگروه پسماند استان مطرح کنیم.

 

 

ارسال نظرات