دادستان عمومی و انقلاب ورئیس مجمع بسیج شهرستان زرندگفت: به دلیل تقاضای شهروندان خصوصاً دانشجویان و دانش آموزان مهلت ارسال فیلم‌های 60 ثانیه ای تا پایان وقت اداری شنبه 5 بهمن ماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۵۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
دادستان ورئیس مجمع بسیج زرند گفت

مهلت ارسال فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای تمدید شد

دادستان عمومی و انقلاب ورئیس مجمع بسیج شهرستان زرند در گفت‌وگویی کوتاه با اعلام این خبر گفت: به دلیل تقاضای شهروندان خصوصاً دانشجویان و دانش آموزان مهلت ارسال فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای تا پایان وقت اداری شنبه ۵ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج: سید مهدی قویدل هدف از این جشنواره را فراهم کردن بستر لازم جهت افزایش آگاهی‌های عمومی در حوزه فضای مجازی و پیشگیری از وقوع جرم و نیز فراهم نمودن بستر لازم جهت مشارکت اقشار مختلف مردم خصوصاً دانش آموزان، دانشجویان، هنرمندان و صاحبان مشاغل مختلف، جامعه کارگری و کارمندی در امر پیشگیری از جرم عنوان کرد.

وی افزود: کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان از چندین ماه قبل برای برگزاری همایش بزرگ فعالان فضای مجازی و با حضور شخصیت‌های علمی، دانشگاهی، امنیتی، نظامی و انتظامی برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و این جشنواره نیز یکی از بخش‌های همایش فضای مجازی است.

دادستان عمومی و انقلاب زرند تاکید کرد که به تمام آثار رسیده شده به دبیرخانه لوح تقدیر و به آثار برتر هم جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد، ضمن آنکه ۱۰ اثر برتر جهت بهره برداری به قوه‌ی قضاییه ارسال خواهد شد.

قویدل از تشکیل گروه بررسی آثار توسط اداره ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، فیلم‌های تهیه شده در قالب مستند، داستانی و پویانمایی قابل ارائه می‌باشد و تهیه فیلم‌ها هم از طریق دوربین و هم بوسیله تلفن‌های همراه مورد پذیرش واقع می‌شود. 

گفتنی است موضوعات جشنواره در سه بخش فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی و نفوذ وفضای مجازی و نقش آن در بهبود شرایط اقتصادی و رونق تولید می‌باشد که علاقه مندان می‌توانند جهت وسب اطلاعات بیشتر به سایت خبری صدای زرند مراجعه نمایند.

خبرنگار:احمد رضا ملکی
ارسال نظرات