مدیرعامل بانک دی در اولین بازدید از واحدهای ستادی، تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان در نقش‌های سازمانی را ضروری دانست.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۶۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی  بانک دی، برات کریمی در جریان این بازدید که با هدف آشنایی بیشتر و تعامل مستقیم با کارکنان معاونت امور بین الملل ، اداره کل طرح و توسعه و اداره کل حقوقی انجام شد، ضمن کسب اطلاع از ساختار و وضعیت عملکرد هر حوزه، بازنگری در شرح وظایف و فرآیند فعالیت ها را پیش‌زمینه دستیابی به اهداف سازمان برشمرد.  
 
بر اساس این گزارش، کریمی در بازدید از معاونت امور بین الملل با بیان این که توسعه روابط کارگزاری، شاهرگ اساسی و حیاتی برای رشد و توسعه تجارت خارجی کشور است، گفت: بدون برقراری تعامل و روابط بانکی مطمین و سریع، امکان رشد تجارت خارجی کشور فراهم نخواهد شد و باید با اتخاذ رویکردی جدید این حوزه تاثیرگذار را پویاتر کرد.
 
مدیرعامل بانک دی با حضور در اداره کل طرح و توسعه ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران و کارشناسان این واحد، نقش ادراه کل طرح و توسعه را در تدوین فرآیندهای سطوح مختلف ، تعیین استراتژی ها و اهداف کلان و برنامه‌ریزی ها و تحلیل های آماری برای ترسیم چشم انداز بانک بسیار حایز اهمیت دانست.
 
وی همچنین دسترسی به آمار دقیق را پیش نیاز و ضرورت برنامه ریزی موفق عنوان کرد و به تجمیع آمارهای سازمان در اداره آمار، برنامه ریزی و مطالعات اقتصادی و پرهیز از جزیره ای عمل کردن واحدها در ارائه آمار تاکید کرد.
 
مدیرعامل بانک دی در ادامه ضمن بازدید و گفت و گو با مدیران و کارشناسان اداره کل حقوقی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه خاص بانک ها در کشور و انعقاد انواع قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و نیاز به ارائه راهکارهای حقوقی و بانکی، تردیدی نیست که درک قواعد حقوق بانکی، مستلزم تسلط کامل به مسائل صنعت بانکی و آگاهی از ابعاد پرونده های بانکی و دانش خاص نسبت به حقوق بانکی است و انتظار می رود با وجود کارشناسان خبره در این حوزه پرونده های حقوقی بانک با سرعت بیشتری پیگیری شوند.
 
گفتنی است، فریدون رشیدی، نائب رئیس هیئت مدیره، سید عبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت در این بازدیدها  حضور داشتند.
 
 
ارسال نظرات