هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با رویکرد «ارزش‌آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرمی» با حمایت بانک صادرات ایران در تالار وزارت کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۷۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰



 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این همایش که با سخنرانی مقامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و همچنین مسئولان ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری همراه بود، سه جایزه ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر)، مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت‌های تحول‌آفرین از سوی بانک صادرات ایران به برگزیدگان اعطا شد.

 معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در این همایش با بیان این پرسش که آیا پلتفرم‌ها به معنای روند اقتصاد گذشته است یا ایجادکننده یک اقتصاد جدید، اظهار کرد: پیدایش اقتصاد پلتفرمی در دنیا بسیار مهم است. به طور معمول اقتصاد به دو بخش تهاتری و پلتفرمی تقسیم می‌شود. اقتصاد پلتفرمی ذاتا با اقتصاد تهاتری متفاوت است. مفهوم تقاضا و کالا در اقتصاد پلتفرمی از بین می‌رود. پلتفرم‌های فعلی نشانه‌هایی از اقتصاد بزرگ هستند که منجر به نام‌گذاری اقتصاد پلتفرمی شده است.

ارسال نظرات