ولايت‌پذيري را از حضرت زهرا (سلام الله علیها) بياموزيم وعمل کنیم / یکی از کلیدی ترین نکته ها در ایشان که باید برای جامعه درسی بزرگ باشد،شناخت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ولایت مداری ایشان است.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۸۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زرند گفت: ولایت‌پذیری را از حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیاموزیم وعمل کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه زرند با مصاحبه با روابط عمومی این ناحیه با تسلیت، ایام فاطمیه شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) وهمچنین گرامی داشت یادوخاطره شهدای مقاومت، خصوصا سید شهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:: ولایت‌پذیری را از حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیاموزیم وعمل کنیم و یکی از کلیدی‌ترین نکته‌ها در زندگی حضرت فاطمه سلام الله که باید برای جامعه درسی بزرگ باشد، شناخت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ولایت مداری ایشان است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا علیهاالسلام تا پای جان در راه دفاع از ولایت و دین الهی ایستادند تا درس و الگویی برای شیعیان باشند، افزود: از ویژگی‌های مهم حضرت زهرا (سلام الله علیها) ولایت مدارای ایشان بود که ما شیعیان نیز باید با مطالعه سیره آن حضرت، راه و رسم ولایت مداری را بیاموزیم و یاد بگیریم که چگونه در برابر امام معصوم ولایت مدار باشیم و این را هم بدانیم ولایت مداری و تبعیت از دین خدا سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد.

وی افزود: منتظران واقعی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باید در ولایت مداری و تبعیت از امام زمان خود از سیره علمی و عملی حضرت فاطمه زهرا علیهالسلام تبعیت و پیروی کنند.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: هرکسی از عهده تبعیت از، ولی خدا برنمی آید و جریان تاریخی این را ثابت کرده چرا که افراد زیادی در ابتدا همراه پیامر (صل الله علیه وآله وسلم) بود، اما ولایت علی بن ابی طالب (علیه السلام) سرباز زده اند و نیز کسانی همراه حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) بودند، ولی حاضر نبودند قبول کنند که علی (علیه السلام) بر آن‌ها ولایت دارد. ومثل جامعه امروز که برخی مسئولین شعار دفاع از، ولی فقیه می‌دهند، اما عکس ان عمل می‌کنند، شعاردادن فایده ندارد، عمل مهم است واین همان کاری است که حاج قاسم سلیمانی در طول ۴۰ سال مبارزه انجام داد وسرباز مطیع محض ولایت شد ودر این راه به شهادت رسید

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: کسی که ولایت مدار شد و صدیقه کبری علیهاالسلام را الگوی خود قرار داد نباید به جهت از دست دادن جان و مال و آبرو امامش را تنها بگذارد و رفیق نیمه راه باشد. وچه بسا افرادی به خاطر ریاست، مال ومقام ولاین را تنها می‌گذارند.
 
ارسال نظرات