گراوند بابیان اینکه ۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، گفت: این تعداد طرح بااعتباری معادل ۳۲۸ میلیارد ریال با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۲۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،د فرماندار ایلام در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان کارگروه‌های ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: باید تلاش شود که برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت مردم، معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و تقویت روحیه امید در جامعه برگزار شود.

 «خیرالله گراوند» با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه‌ها، تبیین و فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای نظام اسلامی در طول 41 سال عمر بابرکت نظام اسلامی به‌خوبی برای نسل جوان تبیین شود، گفت: در برگزاری و اجرای برنامه‌های دهه فجر، کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها را در دستور کار خود قرار دهند و همه دستگاه‌های اجرایی با خلاقیت و نوآوری و بهره‌گیری سازمان‌های مردم‌نهاد، مشارکت فعالی داشته باشند.

 وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با محوریت مردم به پیروزی رسیده و تداوم‌یافته است، یادآور شد: مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید تلاش شود که محوریت برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، خدمت به مردم باشد و حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر باید بیش از گذشته برجسته گردد.

 فرماندار ایلام بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان هر چه سریع‌تر نسبت به اعلام برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به ستاد دهه فجر استان اقدام کنند، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی و برگزار باشکوه آیین راهپیمایی 22 بهمن با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم فراهم‌شده است.

 گراوند بابیان اینکه 48 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۸ طرح عمرانی بااعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال و ۳۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

 وی با اشاره به همزمانی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با چهلم شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن سال جاری متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و انتظار می‌رود که با حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، بار دیگر توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خنثی شود.

 فرماندار ایلام در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در ایلام اندیشیده شده و ایلام آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است.

 گراوند در پایان بابیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی و تحکیم پایه‌های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: به‌طورقطع شاهد حضور گسترده و چشم‌گیر اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

 گفتنی است در این نشست مسئولان کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ایلام به بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوطه در ایام‌الله دهه فجر پرداختند.

 

ارسال نظرات