سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار کرد
در این مراسم حجت الاسلام کریمی مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه کرمانشاه به بیان نقش زنان ومادران درجامعه پرداخت و گفت: با کارفرهنگی و آتش به اختیار علی الخصوص درفضای مجازی که عمده مشکلات ما از آنجاست می توان فرزندانی مانند همان شهدای زمان جنگ تربیت نمود.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۳۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، همایش مادران آسمانی (تجلیل ازمادران شهدا) با سخنرانی مهندس امیری مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان کرمانشاه حجت الاسلام کریمی مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه کرمانشاه درسالن آمفی تئاتر کانون ورزشی جوانان سپاه ناحیه کرمانشاه با حضور بسیجیان خواهر و برادر کانون بسیج مهندسین صنعتی سپاه ناحیه کرمانشاه و مادر و خواهر شهیدان رضوان مدنی برگزارشد.

لازم به ذکر است در این همایش مهندس امیری پس ازخیرمقدم به حضار به بیان رسالت بسیج مهندسین صنعتی و همچنین نقش مادران و خواهران شهیدان در جنگ و جبهه و در چندسال اخیر که دشمن هدفش رانفوذ در بین مادران و همسران ما قرارداده است پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام کریمی مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه کرمانشاه به بیان نقش زنان و مادران درجامعه پرداخت و بیان نمودند با کار فرهنگی و آتش به اختیار علی الخصوص در فضای مجازی که عمده مشکلات ما از انجاست می توان فرزندانی مانند همان شهدای زمان جنگ تربیت نمود.

در پایان مراسم از مادر و خواهر شهیدان رضوان مدنی با اهداء لوحی تقدیر و تشکر بعمل امد. همچنین درمراسم مسابقه ای با عنوان زیباترین جمله در مورد مادران شهدا برگزار شد که به قید قرعه به یکی ازبسیجیان هدیه ای تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات