این مراسم با سخنرانی جناب سرهنگ مهجوری در مدرسه دخترانه شهید بهاری در شهر آستانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۱۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵

برگزاری مراسم گرامیداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شهر آستانهبرگزاری مراسم گرامیداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شهر آستانهبرگزاری مراسم گرامیداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شهر آستانه

جناب سرهنگ مهجوری فرمودند : شهید حاج قاسم سلیمانی مدافع حریم کشور و حرم اهل بیت بود.

وی افزود: شهید سلیمانی از آن رو مدافع حریم بود که خاک کشور، انقلاب، نظام، رهبر و ملت ایران برایش عزیز و مهم بود و از آن روز مدافع حریم بود که غیرت اسلامی داشت و از حرم اهل بیت پیامبر در سوریه و عراق دفاع کرد.

فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شازند تصریح کرد: یاور روح‌الله شدن، همراه امام خامنه‌ای ماندن و فدایی انقلاب شدن اصلی‌ترین ویژگی شهید سلیمانی بود که این درس را به تمام همرزمانش نیز آموخت و شهدایی همچون شهید محسن حججی‌ها پا به عرصه ایثار گذاشتند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی سرداری بود که پیام انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، همچون حمایت از مظلومین و استکبارستیزی را به جهانیان ابلاغ کرد و در این راه لحظه‌ای از مقاومت دریغ نکرده و تا پای جان ایستاد و قدرت‌های عظیم دنیا از درک قدرت معنوی این سردار رشید اسلام ناتوان بودند.

سرهنگ دوم پاسدار محمد مهجوری بیان کرد: سردار سلیمانی فرماندهی بود که پیشرو تمام نیروهای مقاومت بوده و ترسی از حضور در خط مقدم نداشت.

ارسال نظرات