حمایت و پیروی از ولایت فقیه حمایت از سیره زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها)است وشناخت حق و دفاع از ولایت و امامت و استقامت از ولی زمان تا سر حد جان مهمترین درسی که دخت نبی اسلام به همه مردم دنیا آموخته است.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۲۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
امام جمعه زرند:

ثمره‌ی خون شهید سلیمانی، اخراج آمریکا از خاورمیانه است

امام جمعه زرند، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مهمترین درس زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) را استقامت در دفاع از امامت دانست و با نگاهی به تحولات خاورمیانه، بیان داشت: ثمره‌ی خون شهید سلیمانی، اخراج آمریکا از خاور میانه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی”، حمایت و پیروی از ولایت فقیه را حمایت از سیره زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) دانست و اظهارداشت: شناخت حق و دفاع از ولایت و امامت و استقامت از، ولی زمان تا سر حد جان مهمترین درسی که دخت نبی اسلام به همه مردم دنیا آموخته است.

وی در ادامه به چگونگی اخراج استکبار از منطقه پرداخت و گفت: بیداری مردم و استقامت، مبارزه با استکبار و ناامن کردن منطقه برای آمریکا تنها راه اخراج آمریکا خونخوار و فسادانگیز است.

وی ادامه داد: مردم ایران امنیت ۴۰ سال خود را مدیون سپاه پاسداران و رزم‌آوری شهید تهرانی مقدم و حاجی‌زاد‌ها هستند و در حوادث اخیر (زدن هواپیما) که ناشی از یک اشتباه انسانی بود، ذره‌ای از محبوبیت فرزندان این مرز بوم کم نشده و جان مردم ولایت‌مدار فدای سربازان بی‌ادعای ولایت است.

امام جمعه زرند با اشاره به اعلام تأیید صلاحیت‌های نامزدین انتخاباتی، بیان داشت: هجوم و حمله به نهاد انقلابی شورای نگهبان مساوی با تخریب جمهوری اسلامی است: نظر شورا نگهبان که تشکیل شده از فقه‌ها و دانشمندان است باید برای همه نامزد‌های انتخاباتی ملاک باشد و باید اعتراض خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند تا در این برهه‌ی حساس، کشور را به حواشی انتخاباتی دچار نکنند و راه نفوذ و موج‌سواری فتنه‌گران باز نشود.
 
ارسال نظرات