یادواره شهدای محله، در محل پایگاه بقیه الله، حوزه عصمتیه با حضور مسئول یادواره شهدا در ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۵۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این مراسم مشهدی بافان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: داعش تا ۴۰۰ متری سوریه آمده بود فرمانده داعشی‌ها در بیسیم‌های خود به دنیا اعلام کردند:به عباس بگوئید فردا دوباره خواهرت را به اسارت می‌بریم، شنیدن این حرف برای سردار خیلی گران بود، نیروهایش را جمع کرد و گفت: باید دور حرم سنگر بزنید و نگذارید داعشی‌ها به حرم نزدیک شوند و با همین روش با داعش مبارزه کردند.
وی گفت: سردار سلیمانی فرمانده ساخت و ساز حرم‌ها بود، فرمانده موکب‌هایی بود که در اربعین غوغا به پا می‌کرد. سردار حرم‌ها را آباد کرد و ساخت تا وقتی امام زمان (عج) آمدند و خواستند یارانشان را جمع کنند نگران نباشند که جا نیست و همه این کار‌ها با فرماندهی سردار سلیمانی انجام شد.
مشهدی بافان در ادامه ضمن اشاره به تشییع باشکوه سردار سلیمانی گفت: سه جنازه در شب تشییع شد یکی حضرت زهرا (س) – یکی حضرت علی (ع) و یکی سردار سلیمانی، در تشییع پیکر حضرت زهرا ۷ نفر بودند و در تشییع پیکر سردار ۵۰۰ هزار نفر، یعنی تشییع ۷ نفری به تشییع ۵۰۰ هزار نفری تبدیل شده است یعن اسلام خیلی پیشرفت داشته است. ساعت یک نیمه شب در حرم امام علی جمعیت ۵۰۰ هزار نفری، برای سردار نماز خواندند در تهران مقام معظم رهبری با آن جمعیت مثال نزدنی بر پیکر سردار نماز خواند و این نشان از خدایی بودن سردار را می‌رساند.
وی گفت:شهدا با خدا معامله می‌کنند و چه خوب معامله‌ای و چگونه خدا به آن‌ها پاسخ می‌دهد.
در پایان مراسم به خانواده شهدا هدیه‌ای به رسم یادبود اهداء شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات