سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۶۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت‌های شهدای مقاومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین‌زاده شامگاه امروز در جمع عشایر قشلاق الم‌لوی شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد هسته‌های مقاومت در منطقه نقش مهم و ویژه‌ای داشت و امنیت و اقتدار منطقه را تضمین می‌کرد.

وی امنیت و اقدار امروز کشور را مرهون مجاهدت‌های شهدای مقاومت اسلامی عنوان کرد و افزود: امنیت و اقدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اسلامی است.

حسین‌زاده تصریح کرد: این شهید والامقام از ابتدای سال‌های جوانی در خط مقدم عرصه جهاد و مقاومت و در میدان مبارزه با استکبار جهانی همواره حضور داشت و نقش آفرینی می‌کرد و در نهایت به آرزوی قلبی خود که شهادت در راه خدا بود، دست یافت.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل با تاکید بر تاثیرگذاری مقاومت اسلامی بر شکست استکبار بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین افراد تاثیرگذار در شکست نقشه‌های شوم استکبار در جهان بود که در نتیجه امنیت و آسایش خود را مدیون آن شهید بزرگوار و یارانش هستیم.

وی همچنین به اقدام موشکی سپاه علیه پایگاه آمریکایی عین الاسد اشاره و اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ‌کدام از کشورهای دنیا نتوانسته بودند چنین مقابله‌ای را با‌ آمریکا انجام دهند اما رزمندگان مقاومت با هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی ضربه سختی به آنها وارد کردند.

ارسال نظرات