امام جمعه مشگین‌شهر گفت: باید با حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی از درخت تنومند انقلاب اسلامی مراقبت کنیم و با توسعه اقتدار و عظمت کنونی کشورمان برای ولایتمداری و دشمن‌شناسی تمام تلاش خود را به کارگیریم.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۶۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

باید با حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی از درخت تنومند انقلاب اسلامی مراقبت کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معزز شهدای والامقام یادواره شهدای مشگین‌شهر به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در این مراسم اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام به عنوان یک ضرورت مهم و اساسی برای ما مطرح است و در این زمینه با تبیین شاخصه‌های انقلابی‌گری و شفاف‌سازی دشمنی استکبار جهانی باید این مهم را در جامعه فراگیر کنیم.

وی با اشاره به این که اهمیت به تبیین ویژگی‌های شهدای والامقام نیز بیان کرد: باید با حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی از درخت تنومند انقلاب اسلامی مراقبت کنیم و با توسعه اقتدار و عظمت کنونی کشورمان برای ولایتمداری و دشمن‌شناسی تمام تلاش خود را به کارگیریم.

امام جمعه مشگین‌شهر اظهار کرد: فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه به مقام شهید و شهادت ارزش داده می‌شود تا بتوانیم جایگاه و ارزش غیرقابل توصیف شهیدان را دست یافته و با توجه به این که مدیون ایثارگری‌های خون پاک شهدا هستیم باید در مقابل دشمنان به شکل قابل قبول عمل کنیم.

باوقار اظهار کرد: یادواره‌های شهدای والامقام باید به عنوان یک فرصت و بستر مناسب برای آشنایی نسل جوان و امروزی با ایثارگری‌های شهدای والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز شهدا باشد که برگرفته از فرهنگ عاشورا است و هر کس خود را با این فرهنگ و معنویت وفق دهد بدون شک سعادت و خوشبختی خود را فراهم می‌کند.

وی افزود: ادای دین به این شهدا کمترین کاری است که می‌توان انجام داد و در این زمینه برگزاری گرامیداشت و یادواره شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه است که جای بسی خرسندی است که در این زمینه پیشگام باشیم.

ارسال نظرات