خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین نوری کوهانی:
حجت الاسلام و المسلمین مجید نوری کوهانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دنبال کسب رضای خداوند متعال بود و به درجات بالایی از اخلاص و ایمان رسیده بود که باعث شد شهادتش بزرگ و در نزد همگان عزیز و عزتمند بشود و به سعادت برسد.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۸۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، حجت الاسلام و المسلمین مجید نوری کوهانی در نشست اخلاقی ویژه کارکنان رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار داشت:  اخلاص گفتن آسان و مخلصانه عمل کردن سخت است و انسان اگر مخلص باشد به مقامات والایی خواهد رسید و در نزد خداوند متعال عزیز است.

وی بیان کرد: بر طبق روایت وارده از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) اگر کسی 40 روز اعمالش را خالص کند خداوند چشمه های حکمت را از قلب بر زبانش جاری می سازد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دنبال کسب رضای خداوند متعال بود و به درجات بالایی از اخلاص و ایمان رسیده بود که باعث شد شهادتش بزرگ و در نزد همگان عزیز و عزتمند بشود و به سعادت برسد.

وی افزود:پایه و اساس عالم بر اساس محبت بنا شده است و کسی که بندگی خداوند را می کند فقط باید در راستای رضایت خداوند گام بردارد و کسی جزء خداوند را شایسته پرستش و بندگی نداند زیرا خداوند است که مالک همه چیز است.

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: همه معارف خداوند که شامل کلام خداوند به بنده و کلام بنده به خداوند است در سوره حمد بیان شده است و به همین دلیل است که این سوره جزء سوره هایی است که در نماز باید حتما قرائت شود و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها