خبرهای داغ:
حجت الاسلام حمید رسایی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد:
رسایی گفت: نکته مهم در این دوره این است که با توجه به گسترش و نفوذ شبکه های مجازی، لیست ها در صورتی موفق خواهند بود که بتوانند واقعا بدنه آرای جریان خود را قانع کنند.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۹۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

 

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای مطابق مبانی دینی و عقلی همواره بر انتخاب فرد اصلح برای مدیریت کشور تاکید داشته اند. علت این موضوع هم کاملا مشخص است. واگذاری مسئولیتها به افرادی که صلاحیت لازم را ندارند، موجب ناکارآمدی‌ نظام اسلامی میشود و ناکارآمدی‌ نظام موجب دلسردی مردم از این نظام و امید بستن به وعده های نظام کفر و باطل می‌شود.

وی در ادامه افزود: راه رسیدن به فرد اصلح مثل همه موارد دیگر یا باید به تشخیص خود فرد باشد یعنی خود فرد این خبرگی را داشته باشد یا باید با مشورت به دست بیاید. مشورت با افرادی که امین و مطلع هستند. طبعا یکی از این موارد مشورت کسانی هستند که لیست انتخاباتی ارائه میدهند .
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با پرداختن به بحث چگونگی اعتماد به لیست‌ کاندیداها اظهار کرد: راه اعتماد به لیست‌ها همانطور که رهبری در انتخابات چهار سال قبل فرمودند به این است که اولا افرادی که ائتلاف کرده اند باید برای مردم شناخته شده باشند و باید داری کارنامه باشند. در برابر مسائل دین، مسائل کشور و مسائل حساس بوده باشند. به لیست چنین افرادی میتوان اعتماد کرد.

بنابر این لیست افرادی که نسبت به مسائل انقلاب مثل فتنه سال ۸۸ یا برجام یا fatf حساسیت نداشته اند یا حتی حساسیتی نخواهند داشت ، کسانی که نسبت به مسائل کشور مثل مشکلات مردم، سیاست های غلط دولت موضع نداشته‌اند و نسبت به حملات به مبانی دینی هیچ واکنشی ندارند، به لیست آن‌ها نباید اعتماد کرد.لیست‌های انتخاباتی باید خطوط قرمزی داشته باشد، باید موضع داشته باشد، افراد یک لیست انتخاباتی باید نسبت به فتنه، برجام، انحراف و فساد موضع داشته باشند.

حمید رسایی در پایان سخنانش تصریح کرد: نکته مهم در این دوره این است که با توجه به گسترش و نفوذ شبکه های مجازی، لیست ها در صورتی موفق خواهند بود که بتوانند واقعا بدنه آرای جریان خود را قانع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها