نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 14تیم با اعلام رمز یا فاطمه الزهرا در سیستان و بلوچستان اغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان ،سردار سرتیپ دوم پاسدار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سیستان و بلوچستان گفت:اگر در حوزه فضای مجازی و رسانه قوی عمل کنیم حتماً می‌توانیم خواسته‌های خودمان را به دشمنان تحمیل کنیم امروز هر کس در حوزه عملیات روانی و جنگ روانی و رسانه خوب عمل کرد حتماً نتیجه خواهد گرفت و نتیجه آن قطعا همراهی افکار جامعه در جهت هدایت به سمت هدف خواهد بود.

وی ادامه داد:در کشور ۵۰۰ تیم بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون نفر در این رویداد تخصصی شرکت دارند که در سیستان و بلوچستان ۱۴ تیم در این رویداد حضور دارند که ۶ تیم در حوزه انیمشین، ۳ تیم در حوزه بازی و ۳ تیم در حوزه نرم افزاری به صورت ۴۸ ساعت به تولید محتوا میپردازند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: این رویداد در حوزه‌های پویا نمایی، بازی ونرم افزار فعالیت میکند که در حوزه بازی ویژه تلفن همراه با موضوع شهدای مقاومت و ملت است در حوزه پویانمایی با موضوع کلید واژه باید قوی باشیم، است و در حوزه نرم افزار ویژه تلفن همراه با موضوع رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است این رویداد با گرامیداشت یاد شهدای عزیزمان و شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و با رمز بسم الله الرحمن الرحیم
یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا آغاز شد.
ارسال نظرات