در جمع کارکنان شهرداری فارسان عنوان شد؛

وحدت امت اسلامی مهمترین هدف شهدا مقاومت

شهدا جبهه مقاومت به دنبال احقاق حق ملت های مسلمان و ایستادگی در برابر جبهه استکبارند و باید بدانیم که امروز جنگ تفکر هاست نه جنگ زمین و مرز ها.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۳۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات سپاه ناحیه فارسان نشست بصیرتی سیاسی با حضور کارکنان شهرداری شهرستان فارسان در نمازخانه برگزار شد.

دراین نشست کارسناس مسایل مذهبی گفت:سردار حاج قاسم سلیمانی در سفر به عراق، مأموریت دیپلماتیک برای همگرایی بیشتر در منطقه داشت و هدف وی این بود که منطقه به صلح و ثبات بیشتری برسد. 

حجت الاسلام مسلم رضایی در ادامه افزود: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر تداوم مضاعف انگیزه ها و حرکت مقاومت است، امام خامنه­ ای عزیز بیان فرمودند که همه دوستان و نیز همه دشمنان بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، حاج قاسم یک فرد به تنهایی نبود بلکه نشانه و معرّف عظمت و عمق یک تفکر اصیل و ناب بود که توانسته است به شکل جبهه ای فراگیر و آگاهانه در سطح منطقه منتشر شود.

حجت الاسلام رضایی افزود: جبهه مقاومت منطقه ای که در همه این سال ها با شهادت یارانش نه تنها دچار ضعف و سستی نشده، بلکه انگیزه ای بیشتر از پیش نیز پیدا کرده است ، حال بسیار روشن است که خون مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نقش یک پیشران بسیار قوی در سطح منطقه و در تقویت جبهه مقاومت پدیدار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: مهمترین پیامد شهادت سردار سلیمانی برای ملت ما این است که ببینیم خون سردار و ابو مهدی المهندس در چه راهی ریخته شده و هدف آنها چه بوده است. اگر این امر را بررسی کنیم می بینیم که وحدت امت اسلامی ، نابودی دشمنان اسلام ناب مهمترین هدف شهدا جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار