یادمان نامگذاری مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی مازندران بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جویبار با حضور فرمانده سپاه کربلا ،رئیس جهاد دانشگاهی مازندران و مسئولین استانی و شهرستانی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۶۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

 

مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی مازندران بنام حاج قاسم سلیمانی مزین شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمد حسین بابایی شامگاه سه شنبه در مراسم رونمایی از یادمان نامگذاری مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جویبار با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی متکی به هیچ جناح خاصی در کشور نبوده است، اظهار کرد: ایشان دانش خود را به علم نافع تبدیل کرد، علمی که توانست میلیون‌ها نفر را از جنگ نجات دهد.

وی تصریح کرد: این سردار بزرگ پیش از آنکه یک فرد نظامی باشد، یک سیاستمدار و دلسوز نظام بود که انسان‌ها را از مهلکه نجات می‌داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه به کشته شدن بیش از میلیون‌ها استاد دانشگاهی و محقق توسط آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: در تسلط نظامی آمریکا در کشور همسایه عراق بخش اعظمی از اساتید علمی این کشور جان باختند.

سردار بابایی با اعلام اینکه کسی که وارد جهاد می‌شود نباید نگاه منفعت طلبانه ای داشته باشد، افزود: نداشتن تعریف و تمجید از دیگران و تلاش مستمر و شبانه روزی از دیگر راه‌های رسیدن به جهاداست که باید مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: دانشگاه برای یادگاری نیست، بلکه جایی برای تحقیق است و امروز دستاوردهای دانشگاه زمینه ساز پیشرفت کشور بوده است.

در ادامه نیز واحد عبدالهیان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر انقلابی ماندن مدیران کشور با کاروتلاش مستمر، میسر می‌شود، اظهار کرد: طرح‌های گردشگری مزرعه، تلفیق ماهیان خاویاری، اسانس گیری گل نرگس، غاز مولدو....در مجتمع سردار سلیمانی واحد جهاد دانشگاهی استان در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: امروز بعد از ۳ سال پژوهش و تلاش همکاران جهاد دانشگاهی طرح پایلوت نیمه صنعتی تکثیر و پرورش ریز جلبک اسپیرولینا به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر،عبدالهیان در ادامه با اشاره به اینکه این طرح با اتکاء و توان کامل کشور راه اندازی شده است، گفت: جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که فاز صنعتی این طرح رانیز در کشور به سرانجام برساند.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه در گام دوم انقلاب عامل عزت وسربلندی انقلاب اسلامی در مدیریت جهادی است، گفت: راه شهدارادر بعد علمی در کشور ادامه خواهیم دادو رونمایی از یادمان نامگذرای مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به معنای واقعی ودر عمل نیز به اثبات می‌رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها