فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جنگ نرم زمینی است برای بازی دوست و دشمن و ما دراین میدان باید مراقب سنگر هایمان باشیم تا دشمن علیه ما قدرت نگیرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۷۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حسینی فرمانده سپاه پاسداران استان کردستان در این مراسم بیان کرد:جنگ نرم جنگی بدون خاک ریز است و اگر امروز ما توانسته ایم دشمن را در جنگ نرم شکست و پیروزی را برای خودمان به دست آوریم از تلاش و کوشش گردان‌های جنگ نرم است.

حسینی افزود: فضای مجازی امروز از شنیدنی‌ها و دیداری‌های دیروز سطح بسیار بالاتری دارد و پیام‌ها در این فضا پایداری بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی از غرب تا شرق پیامی که ارسال می‌شود منتشر می‌شود و میلیون‌ها بازدید کننده دارد و میلیون‌ها تفکر را جهت می‌دهد که این هم فرصتی مثبت و هم منفی است.

سردار حسینی هوشیاری در فضای مجازی را مهم و ارزشمند دانست و گفت: توانایی و قدرت و دانش نخبه‌های سایبری می‌تواند یک گام مثبت باشد تا بتوان ظرفیت‌های مجازی را رصد و در نهایت همگام با اهداف ملی کشور کرد.

وی گفت: ما در فضای مجازی می‌توانیم ایده و فرهنگ کشورمان را صادر کنیم و هرآنچه در گذشته به دست آورده‌ایم را به دنیا نشان دهیم.


فرمانده سپاه کردستان خطاب به شرکت‌کندگان در این رویداد گفت: ۱۱ تیم شرکت‌کننده در مسابقات هرآنچه اندوخته‌اند را می‌توانند به نمایش بگذارند.


وی با اشاره به اینکه در انتهای دوره می‌توان از توان و قدرت مجازی افراد شرکت کننده مطلع شد، اشاره کرد: کسی که برای اولین بار در فضای مجازی حضور پیدا می‌کند باید بتواند نقاط قوت خودی را رصد و در نهایت برای قوت آن اقدام کند و در رصد ضعف دشمن هم همت کند تا بتواند فضای رخنه را فراهم کند.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:در اقدام تروریستی روز‌های اخیر دشمن، متاسفانه ما سرداری عزیز را از دست دادیم که به پشتوانه همین رصد‌های سایبری و اقتدار و ایمان مردمی هم روز ضربه به دشمن و هم روز عظیم تشییع و وداع با سرباز امام از جانب مقام معظم رهبری با نام یوم الله نام گذاری شد و این خود پیروزی برای ما بود.

سردار حسینی در خاتمه با آرزوی موفقیت برای سربازان فضای مجازی رمز آغاز داشن مجازی و شروع حرکت به سوی توانمندسازی سایبری را "یا زهرا" عنوان کرد.


گفتنی است این دوره سه روزه در سنندج و با حضور افراد توانمند در فضای مجازی و رقابت بین ۱۱ گروه در قالب فعالیت‌های انیمیشن، موشن گرافی، بازی اندورید و اپلیکیشن برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات