خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین دژ:

امسال 151 مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهین‌دژ پرداخت شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین دژ گفت: امسال 151 مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهین‌دژ پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۸۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

فرهاد حبیبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: پرداخت اعتبارات در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 38 درصد افزایش داشته است.

وی میزان تسهیلات اعطایی به نیازمندان و مددجویان برای اشتغال را 151 مورد و با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد و 620 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تعداد نظارت‌های صورت گرفته از طرح های اجرایی مورد استفاده از تسهیلات 2527 مورد بوده است و از طرح های جدید در راستای توسعه و افزایش اشتغال مددجویان، کاریابی برای مددجویان و حمایت از اشتغال و توانمندسازی آنان، طرح راهبران شغلی بوده که در این شهرستان اقداماتی در این خصوص انجام گرفته و از کارفرمایان، صاحبان صنایع و مشاغل، انتظار حمایت و مساعدت می رود.

حبیبی تعداد وام‌های کارگشایی، درمان و تسهیلات وام مسکن را 241 مورد و به میزان ۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال بدون سود و کارمزد اعلام کرد و گفت: این وام‌ها با سهل‌ترین شرایط در اختیار مددجویان قرار گرفته است و 511 نفر از نیازمندان برای دریافت وام کارگشایی با کارمزد ۴ درصد و اعتبار 6 میلیارد ریال به بانک‌های عامل پرداخت کننده وام‌های قرض الحسنه معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ با اعلام افزایش قابل توجه کمک‌های مردمی در 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: مبلغ مشارکت‌های مردمی و جمع آوری صدقات، زکات، جشن عاطفه‌ها، احسان حسینی و عید قربان در طول نه ماه اول امسال 65 میلیارد و 250 میلیون ریال بوده است که از تعداد کل روستاهای شهرستان تعداد 82 روستا زکات پرداخت کرده‌اند و تعداد مودیان زکات نیز 2415 نفر بوده است و مجموع کل زکات جمع آوری شده 18میلیارد و 659 میلیون ریال است که صرف امور نیازمندان در سرفصل‌های تهیه جهیزیه، درمان، امور تحصیلی، احداث و تعمیر مسکن نیازمندان و ... هزینه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار