خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قزوین:

امنیت فردی و اجتماعی باید مقدمه برای رسیدن به امنیت معنوی باشد

حجت الاسلام مهدی جو گفت: یکی از مسائل مهم امنیت، امنیت معنوی است ، یعنی جامعه ای که مدعی نظام معنوی است باید شرایطی فراهم شود که فرد در جامعه به سوی معنویت سوق پیدا کند، فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی ارتباط با خدا و ارتباط با محرومین است .امنیت فردی و اجتماعی باید مقدمه برای رسیدن به امنیت معنوی باشد.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۰۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در جلسه تعامل و هم افزایی سپاه و نیروی انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: خداوند به شیوه های مختلفی بالاترین دستاورد حکومت دینی و ارزش دینی را «امنیت» می داند، خداوند برای هیچ چیزی مثل امنیت ، اهمیت و ارزش قائل نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اولین ویژگی آرمان شهر، امنیت و آرامش است البته شهری که امنیت داشته باشد نعمت، رزق و برکت هم به همراه دارد.

مهدی جو بیان کرد: هرگروه یا جریانی یک نشانه ای دارد و نماد خدا در زمین یک خانه است و ویژگی های این خانه امنیت در آن است.

این مسوول عنوان کرد: مسئله امنیت خیلی حائز اهمیت است بعداز سلامتی نعمتی بالاتر از امنیت نیست که دو نعمت مجهول هستند و شناخته شده نیستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: یکی از مسائل مهم امنیت، امنیت معنوی است ، یعنی جامعه ای که مدعی نظام معنوی است باید شرایطی فراهم شود که فرد در جامعه به سوی معنویت سوق پیدا کند، فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی ارتباط با خدا و ارتباط با محرومین است .امنیت فردی و اجتماعی باید مقدمه برای رسیدن به امنیت معنوی باشد.

وی به انواع امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: امنیت جانی، امنیت مالی، امنیت آبرویی و شخصیتی که یکی از مطالبات جدی خداوند در قران کریم است، امنیت سیاسی، امنیت قضایی، امنیت ذهنی که نباید حتی در ذهن نسبت به کسی سوء ظن داشت از امنیت هایی هستند که باید در جامعه رعایت شود تا جامعه رو به رشد معنوی باشد.

مهدی جو تاکید کرد: امروز باید مراقب نفوذ دشمن بود، نفوذ این نیست که خود امریکا با تفنگ بالا سر ما باشد بلکه نفوذ در تمامی شبکه ها داخلی می باشد که باید مراقب بود که نفود خیلی خطرناک تر است، نقشه دشمن مرحله به مرحله تغییر می کند که این برای دشمن هم هزینه آور است.

این مسوول افزود: بزرگترین ضربه ای که می توان به دشمن زد این است که نقشه دشمن را سریع زمین بزنیم و هدف آنها انتخابات پیش رو است که تمام تلاش خود را برای حضور کم رنگ مردم و فتنه انگیزی انجام میدهد، اگر از جنگ امنیتی دشمن عبور کنیم دست دشمن خالی خواهد بود و هیچ کاری نمیتواند بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها