خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

دوم بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دوم بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۰۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در مراسم نکوداشت حماسه دوم بهمن که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دوم بهمن ماه یادآور خاطرات قیام مسلحانه مردم ارومیه است که حجت الاسلام حسنی مجاهد نستوه آذربایجان آن را هدایت می‌کرد.

وی ادامه داد: مردم در زمان قبل از انقلاب پیرامون مسجد جامع برای اطلاع از روند فعالیت انقلابیون گرد هم می‌آمدند که این موضوع خشم رژیم طاغوت را برانگیخته بود، ارتش مسجد جامع را به توپ بست و انقلاب رنگ و بویی مسلحانه به خود گرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: این جهاد در نهایت به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی منجر شد؛ به همین مناسبت در سالروز این حماسه بزرگ مراسم گرامیداشتی در مسجد اعظم ارومیه برگزار می‌شود.

وی قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم ستمشاهی در دوم بهمن ۵۷ را نقطه عطفی در تاریخ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این قیام تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: آحاد مردم در آذربایجان غربی برای تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و در این راه جوانان برومند خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، بنابراین باید برای صیانت از دستاوردهای بزرگ انقلاب به صورت جدی تلاش شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار