مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان:

دشمن در عرصه فضای مجازی همواره در کمین است

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: امروز افرادی در میدان  تولید محتوا پا گذاشته اند که با مال، جان و آبروی خود پای اسلام و نظام ایستاده اند.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمود دولت کردستانی، مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان  در اولین رویداد تخصصی دیجیتال بسیج که در حسینیه عاشقان  ثارالله زاهدان برگزار شد، با  اشاره به این مطلب که  در عرصه فضای مجازی مشکل ما امروز بحث تولید محتوا است،  و در این عرصه ضعف داریم و خوب عمل نکرده ایم گفت: امروز افرادی در میدان  تولید محتوا پا گذاشته اند که با مال، جان و آبروی خود پای اسلام و نظام ایستاده اند.
 
وی  با اشاره به این مطلب که دشمن در عرصه فضای مجازی همواره در کمین است بیان کرد: امروز باید فعالیت‌ها در عرصه فضای مجازی گسترش  و متناسب با اقدامات و تلاش‌های جهادی صورت گیرد.
 
مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان  افزود: ضعف و عملکرد منفی ما از فضای مجازی باعث شده که دشمن و افراد ضد انقلاب از این موضوع سو استفاده کنند و عرصه را به نفع خود تغییر و حرکت دهند.

این مسئول ادامه داد:  در میدانی آمده ایم که جان و مال و آبروی خود را در راه اسلام قرار داده ایم، تکلیف رسانه ها مشخص است که آرایش جنگی بگیرد قلم ها به دست آماده شلیک  و مبارزه با دشمن از نظر محتوای مناسب باشند.
 
ارسال نظرات