خبرهای داغ:
حضور ممیزان شرکت DQS به منظور انجام ممیزی مراقبتی نوبت دوم برای تمدید گواهی نامه های استقرار سیستم های مدیریتی توسط شرکت گاز استان قزوین
کد خبر: ۹۲۱۰۲۲۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین، گفت:  طی این فرآیند، عملکرد و اقدامات کلیه امور و واحد های شرکت مطابق با استانداردهای مدیریتی و توسط تیم ممیزی مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.


بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ، هدف از انجام این ممیزی ها را ارزیابی عملکرد شرکت در راستای ممیزی مراقبتی 6 استاندارد عنوان کرد و گفت : این استانداردها شامل استانداردهای مدیریت رسیدگی به شکایات( ISO 10002 )، مدیریت رضایتمندی مشتریان(ISO 10004 )، مدیریت کیفیت(ISO9001 )، مدیریت زیست محیطی(ISO 14001)،مدیریت ایمنی و سلامت شغلی( OHSAS 18001)، مدیریت انرژی( ISO 50001)بوده است.


وی با اشاره به این مطلب که شرکت گاز استان قزوین همواره در مسیر خدمات رسانی مطلوب به مردم کوشا بوده است ،گفت: یکی از ارزش های حاکم بر گاز استان حرکت در مسیر کیفیت و جلب رضایت ذینفعان می باشد.


این مسوول به اجراي مناسب و دقيق فرآیند مميزي سيستم هاي مديريتي اشاره و تصریح کرد: با توجه به جلسات برگزار شده و ارزیابی های صورت گرفته در واحدهاي مختلف سازمان، پروژه های موردنیاز جدید برای بهبود و ارتقای سیستم های مدیریتی نیز شناسایی شده اند که در سال آینده اقدامات اجرایی آنها انجام خواهد شد.


بوشهری در خاتمه ضمن قدر دانی از همکاری پرسنل شرکت گاز استان قزوین در زمینه استقرار و رعایت اصول و استاندارد های سیستم مدیریتی خاطر نشان کرد این شرکت همواره تلاش خواهد کرد تا خدمات حوزه گاز رسانی را هرچه بهتر و پایدارتر به مشترکین گاز در سطح استان ارائه نماید.

 

1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها