کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئولین باید در زیر مجموعه های خود مدیرانی را انتخاب کنند که باور ایرانی داشته باشند و از ظرفیت های کشور استفاده کنند نه اینکه مدیرانی در دستگاه ها بگذارند که اولا با روحیه خدمت گذاری انقلاب اسلامی سازگاری نداشته باشد و دوما زمینه را برای نفوذ بیشتر دشمنان فراهم کنند.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۲۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ داود سلطانی کارشناس برتر علوم سیاسی و محقق تفکر انقلاب اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: متأسفانه تفسیرهای غلط در مورد برجام و یا تعریف های بیجا از آن باعث بالارفتن سطح انتظارات از جامعه شد،وقتی عده ای در زمان برجام با بلندگوهای خود رفع تمامی تحریم ها توسط برجام را فریاد می زدند چنین روزی را در رفتارهای خود پیش بینی نکرده بودند.

وی افزود: آنها به دروغ گفتند برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد در صورتی که غلط گفتند و آن چیزی که کشور را در اوج امنیت پایدار نگه داشته است اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و هوشمندی مقام معظم رهبری است.

این کارشناس برتر سیاسی ادامه داد: آنها به جای تضعیف دشمنان و بازگوی واقعیتی که از آن خودداری می کنند و آن ضعف دشمن در برخورد نظامی با ایران و افول قدرت های استکباری است ؛ که متأسفانه همان تفکر آمریکایی در زمان برجام گفت: آمریکا با فشار دادن یک دکمه ایران را نابود می کند.

وی افزود: چرا ما می توانیم در بحث نظامی جزء پیشرفته ترین کشورهای دنیا باشیم ولی در عرصه های اقتصاد و زیر مجموعه های آن مثل خودرو سازی و... نتوانستیم موفقیتی داشته باشیم؟

این نخبه سیاسی تأکید کرد: مسئولین باید در زیر مجموعه های خود مدیرانی را انتخاب کنند که باور ایرانی داشته باشند و از ظرفیت های کشور استفاده کنند نه اینکه مدیرانی در دستگاه ها بگذارند که اولا با روحیه خدمت گذاری انقلاب اسلامی سازگاری نداشته باشد و دوما زمینه را برای نفوذ بیشتر دشمنان فراهم کنند.

وی افزود: به تعبیر حضرت آقا هر کس در کشور در هر خدمتی که مشغول است باید آنجا را مرکز جهان بداند،با این تفکر ما باید در عرصه های مدیریتی حاضر شویم ولی در برخی مواقع مشاهده می شود مدیران با روحیه ضعف و نمی توانیم عمل می کنند که با رویکرد انقلاب اسلامی متناقض است.

سلطانی بیان داشت: ملت بزرگ ایران همانگونه که در هشت سال جنگ قهرمانانه حضور داشت و مشکلات زیاد آن زمان را مدیریت کردند اکنون باید در عرصه جنگ اقتصادی به کشور کمک کنند و روحیه های معنوی را در کشور ترویج دهند،هشت سال جنگ با روحیه معنوی شهدا و ملت ایران مدیریت شد و امروز هم با روحیه انصاف،کمک به نیازمندان،مصرف درست منابع،جلوگیری از اسراف،سالم سازی مجموعه های تحت نظر خود و از همه مهمتر تکیه بر قدرت خداوند می شود از جنگ ظالمانه اقتصادی سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: در عرصه جنگ اقتصادی و دفاع از کشور تقسیم بندی های جناحی نباید معنایی داشته باشد و همه با تفکر انقلابی باید از ارزش های انقلاب جانانه دفاع کرد،درست است عده ای در قالب حزب و تشکیلات سعی در تفرقه و دشمنی با مردم را دارند ولی رفتار تفرقه انگیز آنان با بصیرت مردم از بین خواهد رفت.

سلطانی در پایان با اشاره به هوشمندی و انتخاب شایسته مردم ایران در انتخابات های آینده خاطر نشان کرد: ما خودمان مدیران و مسئولین را انتخاب می کنیم،انتخابات ایران مظهر کامل مردم سالاری است،ولی زمانی که به تفکری رأی می دهیم که روحیه درون سازی را قبول ندارد چطور انتظار انقلابی گری داریم؟ مردم ایران باید افرادی را انتخاب کنند که روحیه جهادی و شهادت پذیری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات