دشمن در فضای مجازی به دنبال از بین بردن ریشه‌های فرهنگی و مذهبی ملت ایران است

فعال فضای مجازی کشور گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال از بین بردن ریشه‌های فرهنگی و مذهبی ما است.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
حسن میثمی ظهر امروز در همایش فضای مجازی با اشاره به قله‌هایی که سردار شهید سلیمانی فتح کرد و پرچم‌هایی که به اهتزار درآورد، گفت: تا سلیمانی شدن فاصله زیادی داریم و باید با فعالیت در حوزه مجازی به جایگاهی برسیم.

مسوول پایگاه اطلاع‌رسانی فضای مجازی مقام معظم رهبری با اشاره به وضعیت این فضا گفت: فضای مجازی به قتلگاه تبدیل شده و هر کسی وارد این فضا می‌شود به لحاظ روحی صدمه و آسیب جدی می‌بیند.

وی به اهدافی که دشمن در فضای مجازی دنبال می‌کند اشاره کرد و گفت: هدفی که دشمنی در فضایی مجازی دنبال می‌کند این نیست که فلانی وزیر و رئیس جمهور و فلان سمت را به سمت بیاورد اصلا چنین چیزهای برای آنها اهمیتی ندارد دشمن در فضای مجازی به دنبال از بین بردن ریشه‌های فرهنگی و مذهبی ما است.

این فعال فضای مجازی بیان کرد: تخریب جایگاه خانواده دیگر هدفی است که دشمن در فضای مجازی به دنبال آن است لذا مردم ما باید سطح درگیری‌ها را بدانند و خود را برای حضور در این درگیری آماده کنند.

میثمی به وظایف فعالان فضای مجازی برای مقابله با اهداف شومی که دشمن دنبال می‌کند اشاره و یادآور شد: وظیفه بچه‌های فعال حوزه مجازی تولید محتوا است دشمن در فضایی مانند اینستاگرام به دنبال القا کردن سبک زندگی خاصی است که با ساخت کلیپ، ویدئو لایت و ... به این برنامه دشمن پاسخ داد.

فعال فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه دامنه فعالیت فعالان در حوزه مجازی باید بین‌المللی شود، گفت: تولید در حوزه‌های خدماتی و گره‌گشایی از مردم راهکاری است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر قطع اینترنت جهانی در آبان ماه گفت: برای شبکه ملی اطلاعات کم‌ کاری شده جمهوری اسلامی ایران تنها کشور جهان است که با این همه تهدید مواجه است که با توجه به این شرایط می‌طلبد شبکه خوب اطلاعاتی داشته باشیم و اینترنت داخل را تقویت کنیم.
ارسال نظرات