خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان:

دشمنان با این ترور‌ها نمی‌توانند بر اراده جبهه‌های مقاومت خدشه‌ایی وارد کنند

در راستای شهادت سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی فرمانده دلاور حوزه بسیج دارخوین شادگان ، بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان هندیجان بر ادامه راه واهداف شهدا وهمچنین سیدالشهداء مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری ، میثاقی دوباره بستند.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۴۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

 سرگرد پاسدار روح الله قاسمی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت : راه و نام و اهداف شهدا و جبهه مقاومت و پایداری با توکل بر خدا و عنایات اهل بیت (ع)با همبستگی و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری همچنان با تمام قوا ادامه دارد.

 

وی افزود: شهادت سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی فرمانده دلاور حوزه بسیج دارخوین شادگان که با امداد امروز چهارشنبه به فیض شهادت نائل آمد را به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج)و مقام معظم رهبری و پاسداران و بسیجیان و خانواده بزرگوارش تسلیت و تبریک می گوییم و راه شهید مجدمی ادامه دارد و دشمنان نمی توانند کاری از پیش ببرند.

 

وی بابیان مبارزه با دشمنان اسلام ادامه دارد گفت: با این ترور ها ، دشمنان اسلام و عوامل دست نشانده دشمن تروریست استکبار جهانی ، نمی توانند بر اراده و عظم بی نظیر مردم، بسیجیان و پاسداران و جبهه های مقاومت خدشه ایی وارد کنند و ملت ما و نیروهای مسلح ما بیدار و با بصیرت هستند.

 

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : همه ما از فرمانده بزرگوار سپاه حضرت ولی عصر (عج)سردار پاسدار شاهوارپور حمایت و پشتیبانی می کنیم و آمریکای جنایتکار و تروریست با این گونه تحریم های نمی تواند کاری کند و همیشه شکست خورده است‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار