خبرهای داغ:
معاون آموزشی سازمان فضای مجازی بسیج گفت: در جبهه انقلاب اسلامی تولید محتوا بسیار ضرورت دارد هرچقدر بتوانیم تولیدات بیشتری در این زمینه داشته باشیم موفق خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۵۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حامد فروزان معاون آموزشی سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین رویداد تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج استان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: اتفاقی که امروز در سراسر کشور به صورت همزمان در بحث فضای مجازی در حال انجام است اتفاقی کم نظیری است.

وی افزود: در جبهه انقلاب اسلامی تولید محتوا بسیار ضرورت دارد هرچقدر بتوانیم تولیدات بیشتری در این زمینه داشته باشیم موفق خواهیم بود.

معاون آموزشی سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: تولید محتوای مناسب در قالب و زمینه‌های مختلف باید جدی گرفته شود چراکه هر چه تولید بیشتر، راهکارهای ارائه شده در فضای مجازی بیشتر خواهد بود.

فروزان با بیان این‌که خراسان جنوبی و شهر بیرجند را به برند علم، ادب و فرهنگ می‌شناسند، گفت: خراسان‌جنوبی عالمان و بزرگان زیادی پرورش داده و پدر چند علم است که این نشان از توانمندی ویژه نیروی انسانی در خراسان‌جنوبی است.

وی اظهار کرد: در این رویداد انتظار این است که فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی در کشور  دارای رتبه باشند.

معاون آموزشی سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین کشور افزود: با توجه به ریشه تاریخی و عقبه استان خراسان‌جنوبی انتظار داریم در این رویداد شاهد اتفاقات خوبی توسط جوانان خراسان‌جنوبی باشیم.

فروزان گفت: یکی از ویژگی های این رویداد کشف استعدادهایی است که تا کنون دیده نشده و باتوجه به ظرفیت های متنوعی که وجود دارد اما عرصه و فرصت برای ورود و فعالیت کم است که از این رویداد می‌توان به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: در زمینه بازی، انیمیشن، سواد رسانه و خبر در عرصه شبکه‌های اجتماعی و فناوری انتظار داریم در آینده نزدیک از استان خراسان‌جنوبی شاهد معرفی چهره‌های جوان ملی به کشور باشیم.

معاون آموزشی سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین کشور افزود: استعدادهای جوان و رو به رشد زیادی در استان وجود دارند که ان‌شاءالله شاهد توانمندی و تولید محتواهای مناسب توسط شرکت کنندگان خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها