خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سرهنگ دوستدار گفت: آغاز بزرگ‌ترین رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان فضای مجازی استان فارس با اعلام رمز مقدس " حضرت فاطمه زهرا (س) " توسط جانشین فرمانده سپاه فجر فارس صبح امروز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۵۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ محمدجعفر دوستدار، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با اعلام آغاز بزرگ ترین رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان فضای مجازی استان فارس با اعلام رمز مقدس " حضرت فاطمه زهرا(س)" توسط جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، اظهار داشت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط مرکز فضای مجازی بسیج به صورت سراسری درکشور در حال برگزاری است که استان فارس هم به لطف خدا در این رویداد بزرگ سهمی دارد.

به گفته وی، این رویداد بزرگ 48ساعت ادامه خواهد داشت و تیم های حاضر، پس از اعلام رمز عملیات، فعالیت خود را آغاز کردند و صبح جمعه اختتامیه برگزار می شود که امیدواریم شاهد کارهای خوبی باشیم؛ چرا که این، آغاز راهی است در این حوزه.

دوستدار با بیان اینکه رسالت ما در فضای مجازی، به جهت قانونی، همان رسالت سپاه است تصریح کرد: هرجا که انقلاب اسلامی و دستاوردهایش مورد تهدید واقع می شود، سپاه حضور دارد و فلسفه حضور ما هم در حوزه فضای مجازی به همین وظیفه قانونی سپاه برمی گردد.

وی تصریح کرد: البته یک رسالت دیگر هم ما برای خودمان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تعریف کرده ایم که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم وقتی گذشته، حال و مسیرآینده را ترسیم می کنند، مقدمه آینده را موضوع امیدبخشی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن می دانند و این کار را هم بر عهده جوانان می گذارند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: حوزه فضای مجازی حوزه جوانان است و تیم های خوبی هم حضور دارند و امیدواریم در این حوزه هم مثل جنگ نظامی و فرهنگی، سهم عمده ای را از آن استان فارس کنیم.

به گفته وی، از مجموع بیش از 450 تیمی که در کشور در این رویداد بزرگ جهانی شرکت می کنند، 25 تیم سهم استان فارس در سه رشته پویانمایی، نرم افزار اندرویدی و بازی اندرویدی است که با هم رقابت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها