خبرهای داغ:
کتاب «ناجی» به قلم رحیم میرعظیم، یكی از خبرنگاران شیرازی با موضوع زندگی یكی از رزمندگان دفاع مقدس منتشر شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۶۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رحیم میرعظیم، یكی از خبرنگاران شیراز است كه در عرصه تألیف كتب نیز فعالیت دارد. وی اخیراً كتابی به نام «ناجی» را به مرحله چاپ و انتشار رسانده است.

نویسنده کتاب‌های فرشته یا آدمی، یک هفته در جهنم، نیک بخت، شهریار و روایت مشتاقی در این کتاب به زندگی یکی از رزمندگان دفاع مقدس می‌پردازد که جمعی از همرزمانش شجاعت او را برای نجات آن‌ها در هورالعظیم همیشه تحسین می‌کنند.

میرعظیم در سلسله کتاب‌های خود تلاش می‌کند تا در قالب روایت‌هایی به زبان ساده، همه اقشار جامعه در سنین مختلف را با خود همراه کند و سبک کتاب که بیشتر خاطرات در یک صفحه روایت می‌شود به کمک نویسنده آمده است.

کتاب ناجی در ۸۸ صفحه توسط انتشارات فرهنگستان ادب منتشر شده است. در بخشی از مقدمه کتاب با عنوان جرعه‌ای مهتاب، نویسنده این‌گونه انگیزه این رزمنده دفاع مقدس از بیان خاطرات خود را بیان می:‌کند: «این روزها میرزاعلی فلاح‌زاده بر این باور است که وظیفه‌ او و دیگر رزمندگان، بعد از جنگ تمام نشده است. اعتقاد دارد که باید با روایت آنچه در جبهه‌ها گذشت، یاریگر جوانانی بود که آن روزها را ندیده‌اند و حالا هدف ترکش تیرهای زهرآگین دشمنانی شده‌اند که در چهل سال گذشته از هیچ کاری برای از پا درآوردن مردم انقلابی ایران‌زمین، دریغ نکرده‌اند».

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها