خبرهای داغ:

تشکیلات بسیج قائل به خط‌کشی و تقسیم‌بندی میان مردم نیست/ جوانان باید برابر هجمه دشمن گام‌های موثری در فضای مجازی بردارند

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است و یک ظرفیت، توان و جبهه مردمی برای دفاع از انقلاب و اصول و ارزش ها به شمار می رود؛ نباید در این عرصه خط کش گذاشت و خط و تقسیم بندی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۷۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالی و امیدواری  در جوانان و نوجوانان شرکت کننده این رویداد به چشم می خورد؛ این نوجوانان اگر خود را باور کنند  کنند که این توانمندی در آن ها وجود دارد، درآستانه گام دوم کارهای بسیاری انجام می دهند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به تاثیر گذاری این رویداد در ابعاد مختلف،  تصریح کرد: این رویداد می تواند به استعدادیابی جوانانی که امکان و توانمندی هایی در ابعاد مختلف در فضای مجازی را داراهستند، کمک کند.

وی افزود: این افراد در این رویدادها گرد هم می آیند و با قابلیت های مختلف استان و افرادی که در زمینه فعالیت می کنند آشنا شده و هم افزایی توانمندی ها را به همراه دارد.

فدا بیان کرد: یکی دیگر از فواید این رویداد استفاده از تجارب یکدیگر برای شرکت کنندگان در این رویداد است؛ این افراد یک توان و ظرفیتی برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران در مقابل دشمن هستند، دشمنی که فعالیت عمده خود را در فضای مجازی قرار داده و برای از بین بردن و زیر سوال بردن و ایجاد ابهام در اصول، ارزش ها و اعتقادات مرد تلاش می کند.

مجتبی فدا در ادامه بیان کرد: بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است و یک ظرفیت، توان و جبهه مردمی برای دفاع از انقلاب و اصول و ارزش ها به شمار می رود؛ نباید در این عرصه خط کش گذاشت و خط و تقسیم بندی داشته باشیم.

وی افزود: باید امکانی را فراهم کنیم همان طور که بسیجیان در کنار مردم در انقلاب و در دفاع مقدس و دیگر عرصه ها وارد میدان شدند و نقش خود را به خوبی ایفا و برخی هم به شهادت رسیدند؛ امروز نیز باید این فضا را  باز بگذاریم و هر کس متناسب با ظرفیت خود، به نقش و جایگاه خود در گام دوم انقلاب را پیدا کند و قدم موثری در راستای مقابله با استکبار و دشمن بردارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار