خبرهای داغ:
نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی در اصفهان صبح امروز با رمز عملیات «یا زهرا» آغاز شد، شرکت‌کنندگان در این رویداد طی 2 روز باهم به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۸۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علی مقواساز پیش از ظهر امروز در افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی با بیان اهمیت کار در حوزه فضای مجازی اظهار کرد: اصفهان مهد رزمندگان و سرداران بزرگی همچون حاج حسین خرازی، حاج ابراهیم همت و حاج احمد کاظمی است، امروز در فضای مجازی یک جبهه واقعی شکل‌گرفته و رزمندگانی وارد این صحنه شدند بنابراین همه باید برای بیرون راندن دشمن از این صحنه، کمر همت ببندیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح داشت: این رزمایش ثابت خواهد کرد که استان اصفهان علاوه بر مرد میدان‌های نبرد سخت، در عرصه نرم هم مرد میدان خواهند بود، در این میدان می‌توانیم از رزمندگان دفاع مقدس سرمشق بگیریم و شرکت‌کنندگان در این رویداد سعی کنند با وضو کار کنند.

وی یادآور شد: این رزمایش در محل اعزام رزمندگان دفاع مقدس استان اصفهان برگزار می‌شود که بسیاری از شهدا هم در همین حسینیه سینه زدند و شهید شدند و امروز جوانانی دیگر برای مقابله با دشمن در این جبهه حاضر شده‌اند.

مقواساز تأکید کرد: هر گروه به نیابت از یک شهید کار خود را آغاز کند تا روح این شهدای عزیز در رقابت به همه ما کمک کند و نتیجه این رزمایش بزرگ، تقویت فضای مجازی استان اصفهان خواهد شد و ثواب نیایش در این عرصه را به روح مطهر حضرت فاطمه زهرا (س) هدیه می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ابراز داشت: باید دست یکدیگر را بگیریم و هرچه می‌توانیم خود را تقویت کنیم چراکه این عرصه، یک جبهه است که باید از سنگرهای آن به دل دشمن بزنیم و زمانی که رزمایش به پایان می‌رسد، همه گروه‌ها باید اندوخته‌ای بیش از قبل داشته باشند.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) خواهد رسید و همه آزادی خواهان جهان در رکاب حضرت مهدی حاضر خواهند شد؛ بر این اساس رمز عملیات «یا فاطمه الزهرا» است و به نیت نابودی دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی این رویداد را آغاز خواهیم کرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان با بیان محورهای این رویداد گفت: در حوزه بازی‌های تلفن همراه «شهدای مقاومت، ملت مقاومت»، حوزه نرم‌افزار تلفن همراه «رونق تولید و اقتصاد مقاومتی» و پویانمایی «باید قوی باشیم» موضوعات این رویداد خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها