خبرهای داغ:
مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه اثرگذاری بسیج در فضای مجازی نشان دهنده آن است که قصد داریم رهنمودهای مقام معظم رهبری در فضای مجازی را محقق کنیم، گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

اثرگذاری بسیج در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در فضای مجازیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی جعفری جوزانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان همدان با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی و با بیان اینکه در آستانه سالگرد انتشار بیانیه گام دوم انقلاب هستیم، اظهار داشت: یک سال از انتشار این بیانیه گذشته و مقام معظم رهبری بر این نکته که باید با کلید واژه قوی برای تحقق بیانیه قدم برداشت تاکید کرده اند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری بسیج در فضای مجازی نشان دهنده آن است که قصد داریم رهنمودهای مقام معظم رهبری در فضای مجازی را محقق کنیم، گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و حدود ۵۰۰ تیم با یک هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کننده در آن حضور دارند.

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این اولین رویداد مدل استارتاپی با محوریت بسیج است که در دنیا بی نظیر بوده و نمونه ندارد، گفت: دکترین و راهبرد اصلی در مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی حرکت به سمت نهضت تولیدات دیجیتال بومی است و رویکرد اصلی در این رویداد تولید محتوای دیجیتال بومی تعریف شده است.

وی بابیان اینکه یک محتوای تولیدی در فضای مجازی اگر متناسب با مسائل بومی آن منطقه باشد اثرگذاری بیشتری خواهد داشت، گفت: ۱۸۰ تیم شرکت کننده و برگزیده در این رویداد به دبیرخانه دائمی معرفی می‌شوند.

جعفری جوزانی گفت: از این تعداد بین ۳۰ تا ۴۰ تیم در رویداد کشوری شرکت می‌کنند و در یک فرصت یک روزه محصولات خود را ارائه می‌دهند.

وی بابیان اینکه تنها به دنبال تولید محصول نیستیم چراکه به طور قطع در مدت ۴۸ ساعت نمی‌توان یک بازی کامل را ارائه کرد، گفت: فرایند داوری در این ۴۸ ساعت فرایندی محصول محور نیست بلکه فرایند تولید محتوا مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات