رئیس کل دادگستری لرستان گفت: استفاده از تاسیسات نوین حقوقی در راستای کاهش جمعیت کیفری و نیز مبارزه با مفاسد اقتصادی در سطح استان و شهرستان‌ها در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۰۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد رزم امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان دلفان، گفت: مردم دلفان مردمی متدین، ولایی و انقلابی هستند و همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پرشور و شعوری داشته‌اند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه نورآباد از اولین شهرستان‌هایی بود که علیه رژیم ستم شاهی قیام کرد، افزود: مردم این شهرستان در ایام دفاع مقدس دو گردان  بسیار موفق به نام‌های ابوذر و انصار داشتند که جانبازان و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام نمودند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه شهرستان دلفان یک شهرستان عالم پرور است، گفت: طبق روال در شهرستان‌های استان برای عرض خسته نباشید و خداقوت به همکاران حاضر می‌شویم و بحمدالله در دادگستری نورآباد کارکنان و قضات بدون حاشیه و منت خدمت صادقانه و عادلانه‌ای دارند.

وی با تاکید برای اینکه سعی خواهیم کرد سیاست‌های محوری و برنامه های تحولی آیت الله رئیسی را پیگیری کنیم، افزود: تکریم ارباب رجوع از مهم ترین این محورهاست که سرلوحه کار کارکنان دستگاه قضایی قرار دارد.

رزم رزم با اشاره به اینکه اطاله دادرسی و کاهش جمعیت کیفری از دیگر محورهای طرح تحول قوه قضاییه است که توجه ویژه‌ای به اجرایی شدن آنها داریم، افزود: استفاده از تاسیسات نوین حقوقی در راستای کاهش جمعیت کیفری و نیز مبارزه با مفاسد اقتصادی در سطح استان و شهرستان‌ها در دستور کار دستگاه قضایی لرستان قرار دارد.

رئیس شورای قضایی لرستان در ادامه ضمن اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم شهرستان دلفان راه اندازی سالن تشریح پزشکی قانونی و ساخت بازداشتگاه است، افزود: دستورات لازم به مدیر کل پزشکی قانونی ابلاغ شده است و ساخت بازداشتگاه در اولویت اداره کل زندانهای استان قرار گرفته که انشاالله با پیگیری این دو مسأله را به سرانجام خواهیم رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات